Schoolziek.

Ben je ooit schoolziek geweest? ahaha. :stuck_out_tongue:

& hoe is dat je gelukt?

-Ik ga het zelf niet doen, gewoon benieuwd ahahaha.-

Ja,
als ik geen zin had om te gaan, gewoon zeggen dat ik ziek ben.
Zullen veel mensen het vast niet mee eens zijn, zoals ik al vaker in sommige topics heb gelezen. Maar ik heb nu eenmaal soms gewoon een lekker uitrust/huiswerk-bijwerk dagje nodig.

Ja, ik ook. En mijn moeder belt soms ook wel gewoon dat ik ziek ben. Als ik moe ben of ik echt tijd heb om huiswerk bij te werken idd.

jup, vandaag nog, had niet zo’n zin :stuck_out_tongue:
Eh dat is gelukt door te bellen en zeggen dat ik ziek ben… lang leve het mbo en zelf mogen bellen!!

Nog nooit gedaan, ben het ook niet van plan.

heeel vaak gedaan, teveel eigenlijk ik heb zelf geen discipline en als ik 1x tegen me moeder zeg ik wil niet belt ze gelijk dusja wel makkelijk maar niet goed :p.

Ik zou dat echt niet durven… Vandaag waren er ook 9 mensen ‘ziek’, maar ja, we hadden ook 3 S.O’s.

In de laatste 2 jaren van mijn middelbare school deed ik het nogal eens, 1 x in 2 maanden ofzo. Nu ik op hbo zit absoluut niet, we hebben 100% aanwezigheidsplicht. Dus zit ik ook wel eens ziek in de les.

Ja op dit moment.
Het is zoveel, lange dagen. Dat ik er werkelijk klaar mee ben.
Lig ook al de hele week thuis.

ja vaak gedaan

:slightly_smiling_face:

haha. ik was afgelopen maandag en dinsdag nog school ziek .

Ik ben het wel geregeld, maar meestal ben ik dan gewoon moe, en ga ik lekker uitslapen. de rest van de dag gewoon wel aan school besteden.

mijn moeder doet heel chill over ‘dagje’ thuis blijven :slightly_smiling_face:
maar me vader weet hier niks van hahaha.

Ik mag niet eens meer ziek thuis blijven van me moeder sinds ik op het middelbaar zit. :frowning_face: En niet eens dat ik schoolziek ben, gewoon echt ziek en dik hoofdpijn. :frowning_face:

Ja, mijn moeder zegt heel snel dat ik ‘een dagje thuis mag blijven’ als ik me niet lekker voel.
maar dat doe ik niet zo vaak, alleen als ik écht geen zin heb of heel moe ben, of natuurlijk echt ziek ben.
Eigenlijk ben ik 1 van de weinigen bij mij in de klas die er bijna altijd is…

heb ik ook wel is gedaan, ik zei dat ik koppijn had en supermoe was eigenlijk kon ik me bed niet uitkomendus toen mocht ik in mijn bed blijven:) en een dagje thuis zijn, heeeeerlijk hahaha

Nog nooit gedaan, maar ik word wel ziek van school.

:slightly_smiling_face:

ja wel eens gedaan, maar niet vaak. wil het eigenlijk ook niet meer, want het voelde best wel fout.

Nee, als ik geen zin in school heb ga ik gewoon niet en zeg ik het ‘eerlijk’. Fijn dat je op het HBO zelf mag bepalen of je wel komt opdagen of niet. Het is allemaal voor jezelf, als je denkt dat je dat college niet nodig hebt dan hoef je echt niet te komen.

niet gedaan, als ik dat doe loop ik meteen achter met alles…