Schooltas

Heej
Wat voor schooltas hebben jullie?:face_with_raised_eyebrow:
Ik HEB een op wieletjes:D

… wieltjes zijn een beetje… Begin je in de eerste klas?
:stuck_out_tongue: ik heb een gewone eastpak

Nee, na de vakantie ga ik naar de 2e

Ik vind zo’n trolleyding, meer iets voor bruggers of leraren, als ik eerlijk mag zijn…

Ik heb een eastpack en wat schoudertassen…

Ik heb een converse tas, zo’n grote die je zeg maar als handtas en schoudertas kan gebruiken. Ik heb m in een soort fuchsia/paarse kleur, super vet, want iedereen heeft m in het zwart/legergroen/grijs maar ik dus in een felle kleur:D

en stomme -.-’

Een rode eastpak (:

Meen je dat serieus? Op wieltjes ?

ja

Loop je dan met zoon rol ding achter je aan?

Ik heb een o’neill rugzak :slightly_smiling_face:

Ik weet niet hoe je dit bericht heb bedoelt, maar bij mij komt het over alsof je het een lachertje vind dat ze een tas met wieltjes heeft…

Ik heb meerdere schooltassen een zwarte nep eastpak, 2 groenige schoudertassen, een roze tas, en een f&c tas.

Ik heb ereen van allstar de grijze
het is die ene die heel veel mensen hebben :wink:

Eh, ik heb een bruine eastpak… Maar wieltjes?

wieltjes xD
heb ik bij mij op school nog helemaal nooit gezien…

Maar ik had in de brugklas een Rode kipling, de allergrootste nog wel xD
En nu een zwarte schoudertas van de Hema, die is best stevig eigenlijk, het hele schooljaar meegegaan.

schoudertas van henm maar is niet egt sgooltas en nog 1 zonder merk gwoon zoon handtas maar is kapot ga er nu denk 1 van friss&company kopen <3

ik heb n schoudertas van eastpack, maar ik wil nog zo’n leren tas :slightly_smiling_face:

Ik heb een normale van Eastpak, gewoon de kleinste en dan in het donkerrood. Iedereen op school loopt er bijna mee.

ik heb een een groenige met paars roze achtige van eastpack klinkt best meisjeslegerachtig maar zo ziet ie er niet uit xD

Heeel veeeel Friis&Company tassen!! ;0