Schooltas

Jha, daardoor is mijn tas dus kapot. Te veel boeken :S

te veel boeken heb ik nog nooit last van gehad en ik doe ook vwo. ik doe alles in mn kluisje. of nemen jullie alles mee naar huis ofzo?

Ik heb zelfde problem :3 Nu 3 ath en al 4 tassen versleten D: Wel markttassen enzo maar toch niet goedkooop… Pliez hel meeej :grinning:

Cowboysbelt is wel echt heel duur :blush: :kissing:

Ik heb een blauwe van Converse, die is heel stevig en gaat voor mijn gevoel lang mee!

Die heb ik in het bruin, al 3 jaar, boeken/laptop en 2 flesjes drinken + 10 boterhammen en fruit… iedere dag en hij is nog heel haha

Ik heb een tas van Jokapi. Ik doe nu al 4 jaar met dezelfde tas en ik gebruik hem werkelijk overal voor :slightly_smiling_face:.

ik heb gewoon een eastpak.
en deze van de H&M:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002027%2049211%2066%200574%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

past genoeg in !

Ja dit dus.

En je kunt ook hele modieuze tassen kopen van goede kwaliteit!

Ik heb een witte Diesel tas, die is heel stevig en er past veel in.

http://www.checkyourbag.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x340/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/a/happy_days_fonzie_wit_zwart_rood-1.jpg

Bij veel winkels is ie nu ook goedkoper. Eerst was ie 85 euro ofzo

Zit je nog op de middelbare school en heb je veel boeken? Neem alsjeblieft (!) een rugtas. Je krijgt er spijt van en het is onwijs lelijk als meisjes zo’n schoudertas hebben en die dan bij hun knieen hangen. O my god, ik ga er echt een plaatje van opzoeken!

Natuurlijk is een handtas hartstikke leuk, maar niet praktisch. Kijk, ik studeer en heb alleen mijn blocnote bij me. Geloof me, je wil liever geen pijnlijke rug omdat je alles aan een arm draagt.

Maar altijd doen wat je zelf leuk vind natuurlijk! :slightly_smiling_face:

Ik kreeg van rugzakken gewoon echt letterlijk blauwe plekken op mijn schouders toen ik in de brugklas zat. Sinds de tweede heb ik handtassen en dat is echt een uitkomst, geen blauwe plekken meer tenminste.

Blauwe plekken? Dan doe je toch echt iets niet goed! Haha. Arm bruggertje… Je hebt ook van die verstevigde schouderbanden he. En waarschijnlijk vond je het ‘stoer’ om je tas laag te dragen. ;p Kijk, je hebt natuurlijk uitersten, je tas in je nek is ook niet OK, maar oh oh wat hebben er veel medestudenten nu last van hun rug, omdat ze vroeger zo ‘stoer’ er bij liepen…

dit dus

Nee, ik had m’n tas juist laag vanwege die blauwe plekken, ben er mee langs de huisarts geweest en volgens hem zijn rugtassen dus heel slecht voor je rug en schouders. Ik was heel klein en dun, dus ja, ik kreeg blauwe plekken op mijn schouders.

Lieve schat, je argument van: rugtassen zijn slecht voor je schouders kun je bij deze in de boom hangen. Wat een onzin kraam je uit zeg en die dokter van je trouwens ook. De rugtas is ‘ontworpen’, om zo spullen mee te kunnen nemen zonder dat je last van je rug krijgt. Ik zou je ziekenfonds maar niet betalen dit jaar!

En je kreeg last, omdat je je tas de laag had hangen. :wink:

Denk even goed na, je propt een tas helemaal vol met boeken, waardoor het zwaar wordt, vervolgens hang je het om je schouders? Lieve schat, je meent toch niet dat je gelooft dat dat echt goed voor je schouders/rug is? Dat is echt niet beter dan een handtas of een postbodetas?

Baahhh, ik ga echt niet met een rugtas lopen. Ik heb niks tegen die mensen die het wel doen, maar ik vind het persoonlijk ontiegelijk lelijk…

Ik vind rugtassen wat meer voor jongens. Die meisjes met rugtassen zijn vaak van die ‘stoere badass-bitches’ hahaha

Klopt inderdaad!
Het zal vast wel aan de scholen liggen, maar bij mijn school is dat wel echt zo!