Schooltas

Hoi mensjes :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik heb een paar dagen geleden een nieuwe schooltas gekocht, maar hij is nu al bijna kapot en de bandjes vallen er praktisch af, geen succes dus…
Nu heb ik hier gezocht naar tips voor een goede schooltas.
Invito schijnt heel goed te zijn, waarom en welke hebben jullie dan?

XXX

Wat voor tas zoek je? Ik heb zelf een rode eastpak en als ik weinig spul mee hoeft te nemen naar school, neem ik mijn schoudertas mee van de H&M.

Ik heb een tas van de Invito, een bruine met nep-krokodillenleer.
Best fijne tas, doe er al een poosje mee, en hij ziet er nog steeds goed uit!

Ik zoek een stevige tas die mijn boeken houdt (2gym=veel boeken :frowning: )
'Tliefst zwart of een andere basic kleur. En geen rugzak…

http://www.invito.com/Sho…&size=&actie=&mood=&type=

^^ Zou die mijn boeken kunnen houden, ook voor een lange dag (kdoe ze er niet allemaal tegelijk in hoor)?

Eastpackjes gaan echt jaaaaren mee, zou je niet denken maar ze zijn echt heel stevig. Maargoed, als je geen rugzak wilt, dan zijn tassen van de invito meestal wel een uitkomst. Ik zelf heb gewoon een huge ass tas van de H&M, en als die kapotgaat koop ik een nieuwe. Zijn toch niet zo duur.

Maar die tas van die link, ik moet zeggen dat ik die bandjes niet heel stevig eruit vindt zien.

Roze adidas schoudertas omdat hij mooi is

hmm ik weet geen stevige tas, heb zelf ook slappe tassen maar dat is omdat ik bijna nooit boeken meeheb. en anders misschien een eastpack?

Ik heb een Paul Frank tas maar die is dus ook al bijna kapot in 5 weken ofzo -.-’
Maar eastpak is echt goed ! Alleen je moet hem niet in de wasmachine doen met een krant erin :stuck_out_tongue:

koop een eastpak schoudertas.
die tassen zijn echt heel goed en die van mij gaat al jaren mee!

Ik heb er ook een van invito, sinds deze week pas dus ik weet niet of ze lang meegaan maar ik denk het wel ;p Ze schijnen wel goed te zijn inderdaad.
Alleen passen in die van mij niet heel veel boeken, wel genoeg voor een gemiddelde schooldag maar op een echt “zware” dag past het denk ik niet.

deze heb ik:

http://www.invito.com/Images/Catalog/350x350/821221r.jpg

Er zit nog een bandje in zodat je hem als schoudertas kan dragen.

Ik heb een Converse rugzak. Prima voor een dagje school. Zo’n grote roze met sterren. :grinning:

ik heb altijd invito, maar de mijne gaan altijd kapot omdat ik mn tas te zwaar doe haha xd

school is geen modeshow, waarom willlen dan toch zoveel meiden met ‘mooie’ goedkope tassen lopen? k heb gewooon een eastpak, maar er zijn meisjes in me klas met minitassen waar ze hun boeken niet indoen, maar hun makeuptas, agenda, mobiel en etui, en elke les is het dan’meneer ik heb me boeken nog in me kluisje.’
OT: misschien kan je een investering doen in een tas van goede kwaliteit, zoals van die cowboysbags ofzo.

What the fuck is jouw probleem?
Waarom zou je er niet stylish/leuk uit mogen zien op school?

Ik heb gewoon eastpak. Waarom zou ik met zo’n mini tasje gaan rondlopen waar de helft niet in past en een scheve schouder van krijgt :’)?

ik heb ook gwn eastpack. Oke, rugzakken zijn niet altijd even cool maar als je gwn zo’n kleine eastpak zo’n packed pack’r ofzoiets? neemt… ;Pik heb een paarse xd maar me hele school loopt met eastpacks ;p gymnasium=veeeelboeken idd.

ps. neem geen kipling! xD

Ik heb een leren tas in Syrie gekocht, maar die valt nu ook zo ongeveer uit elkaar >< ik raad je ook gewoon een rugzak van Eastpack aan, want die gaan echt heel lang mee.
Ik ben het overigens eens met @vintagefan, het lijkt me vervloekt irritant om nooit je spullen te hebben en de hele tijd te moeten meekijken met iemand.

cowboysbelt heeft heel goede & leuke tassen, voor als je echt een stevige zoekt. ik heb zelf een bruine van de invito, een zwarte van de dolcis en nog een schoudertas van converse die ik nooit gebruik…

komt ook omdat je er verf overheen heb gegooid

Er zit maar een kleine vlek op die hanger. En je zie het haast niet doordat het bruin op bruin is.