Schooltas

hoihoi, ik zoek een mooie stijlvolle betaalbare sterke schooltas. waar een map makkelijk in kan. iemand tips?

geen converse die vind ik heel lelijk :blush:

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar flikker op met je kuttopics en laat ons met rust.

waar slaat dat nou weer op kijk dan gewoon niet?

waar slaat dat nou weer op kijk dan gewoon niet?

:face_with_raised_eyebrow:? oke dan? waarom kijk je dan> :crazy_face:

eastpack. gaat jaren mee, perfecte prijs. tikkeltje duur maar je doet er lang mee.

ja, heb je van eastpack ook wat leukere kleurtjes ofzo want ik vind ze een beetj ejongens achtig.

ik koop gewoon van die grotere tassen bij de sacha ik vind eastpack echt niet chill, en daar hebben ze grote stevige mooie tassen

sorry beetje lullige reactie, maar je maakt allemaal topics aan terwijl zulke topics al lang bestaan.

VOLGENDE KEER GEEN HOOFDLETTERS OKE? EN JE KAN DE ZOEKFUNCTIE OOK GEBRUIKEN!

Kijk in en algemene tassen topic
en gaan zelf in de winkel kijken
zo moeilijk is dat tog niet te bedenken…

Sorry, ik heb er ook lang naar gezocht maar én stijlvol, én betaalbaar én sterke schooltassen bestaan niet.
Je koopt best een Eastpak of Dakine. Of je kijkt eens in de AS Adventure, die simpele zwarte rugzakken vind ik ook best mooi.

Koop gewoon een leuke 20 euro tas, lekker vaak vernieuwen :grinning:

Invito ;k

cowboys bag zoek maar op google.
zijn mooi stijlvol en stevig :wink:

inderdaad, invito heeft echt leuke tassen!

ik verkoop een grijze cowboys bag. 2x gebruikt. weet niet wat je kwijt wilt aan een goede tas?

http://www.tas.nl/media/catalog/product/C/O/COWBOYBAG_MEDIUM__1030GREY_1030BEIGE_VOORKANT.JPG

ik wil m wel kopen:D
maar ik durf dat trouwens niet echt goed zo op girlscene:$