Schooltas

Hoi allemaal, ik ga na de vakantie naar de eerste en ben aan het kijken naar schooltassen.

Ik had een leuke handtas gevonden, maar toen ik thuis kwam nadat ik hem gekocht had vond ik hem bij mij te groot staan. Ik heb ook gelezen dat het handiger is om een rugzak te nemen, de maat van eastpak is geweldig voor mij (want ik ben klein), alleen ik vind de eastpak zo normaal. Dus ik ben nu op zoek naar een goedkope rugzak, de maat van een eastpak! Als iemand er eentje weet, reageer dan zo snel mogelijk want ik moet er in deze week eentje hebben :slightly_smiling_face:

Groetjes GiGi.

Hoi!
Ik heb toevallig net in de reclame folder van hema een rugzak gezien. Ik heb geen idee of hij stevig genoeg is maar dit is hem: http://www.hema.nl/folder-seizoen.aspx pagina 24-25 :slightly_smiling_face:

Herschel! ongeveer zelfde prijs en formaat als eastpak, maar lang niet iedereen heeft er eentje.

Dankjulliewel, de Herschel tas is heel leuk, alleen een beetje duur om te proberen. Dus ik ga kijken of de hema tas stevig genoeg is en misschien dat ik die mag :slightly_smiling_face:!
Hebben jullie nog meer leuke, goedkope rugzakken. Reageren mag altijd!

Ik zou gewoon eastpak nemen, je weet namelijk zeker dat de kwaliteit goed zit en dat hij lang mee kan en groot genoeg is. Anders kan je die pimpen?

Slim idee, ik denk dat ik dan beter een eastpak kan kopen, maar ik ga sws even naar de hema om die tas te bekijken. Misschien is dat toch goede kwaliteit?

Ik heb die tassen gisteren bij de HEMA zien hangen, ze zagen er goed uit! Persoonlijk vind ik rugzakken heel erg vervelend en heb ik liever een hand of schoudertas. In de eerste had ik ook een eastpak maar die heb ik maar snel in de kast gelegd, ugh. Ik heb nog wat tassen tussendoor gehad, maar momenteel heb ik een cowboysbag bolton, die is ontzettend fijn, goede kwaliteit en tijdloos. Hij is wel heel duur, toen ik hem kocht was hij 150 euro (volgens mij is hij nu 120) maar dan heb je ook wat.
Verder kun je mischien kijken in een sportzaak? Daar hebben ze ook heel vaak rugzakken. Je kan ook gewoon een saaie kopen en dan DIYen. Deze filmpjes vond ik zelf echt gaaf:

Ik heb er een van O’neill

Ik vind het wel een fijne tas