Schooltas vervoeren?

Hoi meiden!

Aangezien we (hopelijk niet bijna) aan een nieuw schooljaar gaan beginnen vroeg ik me iets af. Ik heb altijd al een rugtas gehad (eastpak) en ik wil eigenlijk wel een schoudertas.
Probleem is een beetje, hoe vervoer je die dingen?
Het lijkt mij echt ontzettend onhandig fietsen en het lijkt mij ook nog eens zwaar op school! Maar toch hebben heel veel meiden het wel.

Dus… Hoe doen jullie dat? :slightly_smiling_face:

Ik hang hm altijd aan mn stuur.

Gewoon over je schouder dragen en je tas op je bagagedrager zetten, voel je niks meer van
en op school de boeken die je voor de grote pauze nodig hebt in je tas doen en de rest in je klusije en dan weer omwisselen

.

ik doe hem gewoon op mijn bagagedrager
niet met een spin ofzo,
maar gewoon dat ik de band om me heen heb en dat mn tas erop leunt,
ik gebruik al 3 jaar een schoudertas en ik vind het fijn ^^

Als ik hem aan mijn stuur zou hangen, kom ik volgens mij echt geen meter vooruit omdat ik steeds omkantel :’)
Maar voor de rest precies hetzelfde wat Peeer zegt, je tas over je schouder en dan op je bagagedrager zetten

Gebruik een spin? Dat je hem vast maakt aan de bagagedrager.

Ik maak hem vast aan mijn bagagedrager

Je kan 'm aan je stuur hangen, op je bagagedrager zetten, over je schouder dragen.

ik heb een rekje voor op mijn fiets en ik doe hem gewoon daar op :slightly_smiling_face:

Ik zet hem ook altijd op men rekje, anders op bagage drager, en de band om men nek.

Een van de redenen dat ik geen schoudertas mee draag. Super onhandig vond ik het op de fiets. Maar ik doe/deed de tas aan de stuur

ik heb gwn fietstassen ! x

ik heb een rekje voor op mijn fiets daar zet ik hem op, heel handig want je hebt er helemaal geen last van!

^ ik heb ook een rekje :")
+ als het regent dan doe ik 'm in mn fietstas.

gewoon om mn schouder, en een beetje lang maken zodat die op de bagagedrager zit en je zelf dus niks ervan voelt :slightly_smiling_face:

Ik had hem altijd in mijn mand, op mijn voordrager.

Ik liet hem altijd om, maar dat werkte niet :’)

Gewoon op de bagagedrager achterop je fiets, met zo’n snelbinder eromheen.

Als ie zwaar weegt, raad ik absoluut af om hem aan je stuur te hangen. Om pijnlijke valpartijen te voorkomen :wink:

Ik heb zo’n rieten mand voorop mijn fiets…
Ideaal (A)