schooltas + sneakers?

op school lopen mensen op sneakers( ik zelf ook) , maar wat voor tas vind jij nou bij sneakers passen, ik vind een schoudertas iets te chiq zegmaar, als jullie snappen wat ik bedoel?? of is een eastpak mooier? (zwart ofzo) graag jullie mening! of post anders fotos hoe jullie je sneakers combineren met jullie schooltas! ; )

Ik heb zwart met roze skateschoenen en een blauwe eastpak tas en het kan me geen reet schelen of het goed gecombineert is x]

oh mij dus wel, ik wil er niet als een clown bij lopen? denk de meesten niet! maar dat is dus jouw mening heb graag andere meninge nodig!

ehm ik heb of me eastpack mee of me nike tas als ik sneakers aan heb…
nike tas

Het is maar een schooltas…

okeej leuk! jaa eastpak lijkt me ook wel goed! zijn ze misschien ergens in de aanbieding iemand enig idee? ik zoek een zwarte eastpak die overal bij kan! welke winkel?

De meeste mensen boeit het niet of je schooltas bij je schoenen past xD Ik heb wel belangrijkere dingen om me zorgen over te maken :'D

hmm, gewoon ik heb altijd een soortvan groene schouder tas van de invito bij me. past niet bij alle kleuren, maar ik draag niet veel sneakers met kleur meer de laatste tijd. maarja, lichteraan soms kan het wel hoor.

dat maakt nu ook niets uit, maar post gewoon als je iets nuttigs te vertellen hebt? het is gewoon een vraaag?

Ik had wel wat nuttigs te vertellen ; dat het de meeste mensen niet boeit
En dat vind ik nuttig genoeg :]

het is nuttig genoeg om het 1 keer te vertellen, dus herhaling is niet nodig denk ik , wet ik wel zeker

Ik heb een zwarte leren Nike bowling tas, die past overal bij :wink:

Ik snap wat je bedoeld met sneakers en schoudertas!
Vind ik zelf ook… Beetje ‘netjes’ qua tas, en dan ‘stoere’ sneaker eronder !
maar ik heb zelf een bowling tas (van stof) en die is netjes, maar toch ook niet ^^’’ :rainbow_flag:

ik heb wel schoudertas&sneakers,
wat boeit mij het, het is toch alleen voor school -.-’’

Whaha, ik heb nog nooit mn schooltas bij mn sneakers gematchtXP
ik kan me voorstellen dat je in je dagelijks leven je schoenen en tas op elkaar afstemd maar wat betreft school gaat het er toch om dat het er allemaal in past? Dat hij er leuk uitziet is mooi meegenomen, maar ik vind het argument dat je anders voor schut loopt nergens op slaan, of je zit op een school met bekrompen mensen…

Hmm. Ik kan geen enkele schoen met mijn tas combineren XD want ik heb zon rugzak voor m’n laptop. XD wat voor schoenen zou je daar nou mee moeten combineren. Ik draag elke dag allstars en vind het wel best =). Toch vind ik dat je schooltas niet echt bij je outfit hoort. Je draagt je schooltas niet de hele dag ofzo. Of je moet zo’n *ik heb een schooltas maar eigenlijk kan er niks in* tas hebben xD.

Ik kon het niet laten.

Ik heb zoveel tassen dus er moet wel iets zijn dat er bij past, maar ik denk idd ook wel eastpack.

haha, nog nooit echt over een tas nagedacht XD heb al 4 jaar een eastpack ofzo XD