Schooltas needed!

Hey allemaal,
Mijn schooltas is bijna doorgescheurd (ik had hem pas net :dry: )dus nu heb ik een nieuwe nodig!
Ik zoek eigenlijk een rugtas maar wel een leuke natuurlijk! Ook moet hij stevig en een beetje betaalbaar zijn. Iemand tips? dankje alvast :slightly_smiling_face:
(als er hier al veel topics van zijn sorry ik heb nog niet zo lang een account en dit is mijn eerste keer op het fashion topic)
xx

Algemeen tassen topic!

En een eastpack is altijd goed.

Vans/eastpak

northface

Eastpak inderdaad!

Super bedankt! :slightly_smiling_face: als iemand nog een linkje heeft voor een leuke eastpak is het altijd welkom :wink:

Als je een rugzak wil zou ik inderdaad eastpak nemen. Daarvan weet je tenminste (bijna) zeker dat ie niet stuk gaat. En ik zou gewoon een simpele nemen, zodat ie wel bij al je kleding past. Maakt natuurlijk niet heel veel uit, maar lijkt mij persoonlijk wel handig. :slightly_smiling_face:

Dakine rugzakken vind ik persoonlijk fijner, zijn net wat kleiner/platter, daarmee zie je er minder 'brugpieper-achtig- uit haha. Stevigheid is daarvan ook goed, doe er al 5 jaar mee.

Eastpack is altijd goed :wink:

Neem zo’n eastpak met een leren onderkant. Kans dat die doorscheurt is wel heel klein