Schooltas Invito

Ik heb een nieuwe schooltas nodig alleen ik wil graag eeen handtas
Bij Invito heb ik een paar leuke gezien maar ik weet niet of ze stevig genoeg zijn
en omdat ik al een heleboel tassen heb gebruikt die soms al na een week kapot gingen moet ik het wel zeker weten…dus weet iemand of die tassen stevig genoeg zijn om boeken te dragen enzo??

Invito heeft prima tassen hoor!

Ik vind ze heel stevig. Ik heb er 4 waarvan er bij 1 alleen het hengsel versleten is en die gebruik ik al een paar jaar.

Ik heb heel veel positieve reacties gehoord over de tassen van Invito, mijn vriendin gebruikte jaaaaren 't zelfde tas voor school

Oke gelukkig!!
Bedankt voor de reacties!

Post je nog een leuk plaatje van je uiteindelijk gekozen tas :grinning:

Hey allemaal ik heb tog voor een ander merk als invito gekozen :flushed:
Ik heb nu een tas van daniel ray omdat ik tog niet zeker wist of het merk Invito goed genoeg was voor school (ik had er op een andere site best veel negatieve reacties over gekregen).
Hoe dan ook dit is de tas die ik uiteindelijk gekozen heb
[url]http://www.gavetas.nl/daniel-ray-namite-westernbag-handtas-cognac.html[url]

Leuke tas. Lijkt zelfs een beetje op die Invito modellen :slightly_smiling_face:

jaa he
dankjee

Ik heb een invito tas al sinds mn 18e (ben nu 22) en die tas is nog steeds heel. Hij heeft wel beschadigingen enzo maar hij valt nog niet van ellende uit elkaar zegmaar. Heb hem ook gewoon gebruikt voor school enzo. Dus invito tassen zijn wel goed!

Ik heb toen ik op de middelbare school zat (13 - 16) ook een aantal invito tassen gehad. Ik ben middels bijna 20 en ik heb ze nog steeds. Ze verslijten wel aan de hoeken door het neerzetten en bij 1 tas is de rits stuk gegaan. Maar goed ik mag er niet over klagen. Ik draag ze niet meer, ben helemaal gelukkig met mijn michael kors die ik afgelopen jaar op mbo ook nog heb gebruikt. Je merkt duidelijk verschil. Maar voor een tas van 30/40 euro van de invito mag je niet klagen :slightly_smiling_face: