Schoolspullen.

Ik vind het leuke schoolspullen.
Baal nu wel, dat ik dat niet nodig heb :frowning_face:
Want ze hebben echt heelveel leuke dingen.
Het enige wat ik nodig heb is een agenda.
Maar die pimp ik zelf. (van de Hema, dagagenda!)

Ik ga nu naar de 6e en ik heb er ook een paar van:) Dus maak je niet druk. En als je erom gepest wordt, kan je altijd nog nieuwe kopen;)

K vind het trouwens onzin om bang te zijn dat mensen je gaan pesten omwille van je schoolspullen. Mensen die dat doen zijn ziek. No worries : X

ik vind ze ook leuk! (klas 4 hiero)
Ik zelf zou er niet mee rondlopen, mja ik vind het voor mezelf niks :’]

oja, dat moet ik ook nog doen, schoolspullen kopen.ik denk niet dat ze je er op aan zullen kijken, op wat voor sschool spullen je hebt.

ik vind het leuk !

ik vind ze leuk!
heb ook zoiets

tip: kaftpapier van de hema halen, het is wat duurder maar het is veeeeel steviger!
had in m’n eerste jaar ook dat van de action

ik vind ze ook leuk (:

(klas 3, maar eigenlijk 4.)

Volgens mij is het altijd al een trend geweest. Je ´moet´ wel schoolspullen die cool zijn. Dohh. Laatste is sarcasme.

Ik vind ze leuk (klas 3).

echt helemaal niks mis mee
mss zou ik zelf ook nog wel zoiets kopen
(al klaar met middelbare)

oeh, echt love die schoolspullen ik koop ook altyd de meeste spullen bij de action en je hebt een eigen styl dus wat intreseert het nou weer wat hun van jou schoolspullen vinden, niks van aantrekken.

haha ik ga naar de vierde en zou 't zo kopen, boeit mij wat dat mensen het kinderachtig vinden. diegene die dat vinden zijn zelf kinderachtig. :]

weet iemand waar ik rustig kaftpapier + schoolspullen kan kopen? en een agenda. allemaal effen svp. heb al beetje gekeken maar ik ga nu naar de 4e en ik heb elk jaar hele drukke schoolspullen gehad en die kliederde ik telkens onder dus nu wil ik effen maar kan het nergens vinden!

^^ Hema x] Of van die cheapass dingen bij de V&D, die eigen merk, lekker effen ja. I prefer rustige dingen.