Schoolspullen.

Hejhej,
ik ga dit jaar naar de 2e, en heb nu gister een paar schoolspullen alvast gekocht bij de action, derest haal ik vandaag bij van bomel. Ik heb nu een paar schriften enzo, van dutch kiss allemaal babyblauw roze groen etc, maar nou ben ik bang dat het te kinderachtig is, ik maak me er echt druk om !

& weet iemand waar je quick tassen kunt kopen?

dus wat wil je dat we zeggen?

dit is het verkeerd forumonderdeel.

bij school reageert niemand.

trek een foto vn wat je al hebt gekocht kunnen we beter oordelen

Niemand?

nou uhhm het ligt er denk ik per school aan wat in is en wat niet.
kijk naar andere schoolgenoten of bespreek het met je vriendin. wie weet kunnen jullie samen dezelfde spullen kopen, dan weet je zeker dat je niet de enige bent!

p.s. en als het echt niet werkt kan je altijd nog iets anders kopen of je schriften natuurlijk pimpen!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/05/1280988432-940.jpg

Sorry voor onduidelyke foto.

en dan heb ik nog gewoon college blokken, daar niks opstaat.

Maar even serieus, het zijn maar schoolspullen… Is daar tegenwoordig een trend voor? Als jij het leuk vindt is er toch niks mis mee?

Of je hebt schijt aan de rest en doet gewoon wat je zelf leuk vindt.

nee hoor is helemaal niet kinderachtig ik zat in de 4de en ik had ook zo iets en nog meer van die roze spullen enzo en ik was is de enige. en trouwens als je het mooi vind dan fuck the rest toch?

ik ben heel onzeker, daarom.

Ik vind ze leuk hoor! (vwo5)

Ik zit namelyk in een klas met heel veel populaira, en die hebben allemaal merk enzo, edhardy en die dingen.

maar weet iemand van jullie waar je quick tassen kunt kopen?

Overal, bij elke gemiddelde tassenwinkel.

Oke, dankjewell.

super leuke dingetjes! ik ga ook naar de 2e en bij mij op school zijn die dingen gwn helemaal de bom!
quick tassen zijn supergaaf je kunt ze kopen via de volgende site:
http://www.tas.nl/quick-t…MPJ–WAoqMCFdcsDgodzGy23g

ik ga straks naar de stad, dan ga ik kyken, als ik hem heb zal ik er een foto van maken & posten!

Ga je dan ook net als de rest in dezelfde kleren lopen, omdat je anders bang bent dat ze je uitlachen??
Weet niet hoor, sorrie bedoel niet lullig.
Maar wat ik wil zeggen: Het gaat erom dat JIJ het leuk vind.
JIJ moet erin schrijven & ermee werken…