iemand leuk ideetje voor agenda, schriften, boeken enz…?
heb zin om ze te pimpen, maarja…hoe?
ik ga dit even volgen!
-doodles tekenen
- beplakken met logo’s vanmerken
collages maken uit tijdscriften
enzoo
wow…ik ben hier echt heel slecht in!
geprobeerd mn gs. werkboek te doen met dat college gedoe,
nog geen 2 minuten bezig en t is nu al verpest!
een vriendin van mij heeft haar boeken gekaft met tasjes van dure merken. Zag er zo vet uit! -alleen moet je wel van die tasjes hebebn. wat ik echt niet heb. Maar ze had ook eentje van de american Today, is ook leuk natuurlijk!
Ik heb samen met een vriedin van die standaart schriften gekocht en toen hebben we allemaal gekke plaatjes en foto’s uitgeknipt/geprint en die gewoon erop geplakt.
Ook leuk; witte kaft en dan gewoon helemaal volkliederen met zwarte pen met leuke tekstjes en tekeningen,
x
lik ga wel voor de witte kaft en het volkliederen met zwarte pen met leuke tekstjes en tekeningen!
ps. TY
gs werkboek gepimpt! yeah…!
hoe doe je dat dan met van die tasjes van merkjen, want dat wil ik heel graag doen!???
x
Ik eeet niet precies, maar volgens mij heeft ze gewoon die tasjes zegmaar helemaal opengevouwen tot ze plat waren. En dan denk ik gewoon mee kaften. Voor grote boeken heb je natuurlijk ook wel een groot tasje nodig.
Ik zal het haar wel vragen en dan post ik het hier
-maar het is volgens mij best wel moeilijk en ingewikkeld…
Mensen schrijven altijd op mijn kaftpapier,
komen hele leuke dingen uit!
Ik kijk altijd op topics als doodles tekenen, en wat te doen met je notitieboekjes. Daar haal ik echt heel erg veel inspiratie vandaan en dan ga ik dast natekenen
zou je het mis ook willen noten ?
x
Foto’s van je vrienden erop doen!x