Schoolspullen pimpen

Hoii,

ja, ik weet dat er veel topics van zijn en dat het nog een hele tijd duurt voordat het zo is, maar volgend school jaar zit ik in de brugklas.
ik heb er gewoon zoveel zin in! ik kannie wachten!
duss ik ging vast wat tips zoeken maar dat lukte niet echt…
kunnen jullie ook foto’s neerzetten???
oh en tips om een fietstas te pimpen???

THNX- Sanne

P.S. Ik krijg een agenda van school :wink:

ik heb op mijn etui allemaal knoopjes en roosjes genaaid… wel een heleboel werk, maar ziet er superleuk uit! die roosjes kun je trouwens heel goedkoop bij de action krijgen;P
En je kunt ook plaatjes uit tijdschriften knippen… of linten doen om bepaalde blz uit je agenda, dan ziet het er gelijk al heel leuk uit! oh en een spiegeltje van een poederdoosje ofzoo en een nagelvijl in je agenda plakken:D
Als je eenmaal bezig bent dan krijg je zo wel weer wat ideeën, ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ja THNX een heleboel ga eens wat ontwerpen en uitdenken!

Haha in de eerste maakte ik me daar ook helemaal druk om, nu heb ik gewoon allemaal van die saaie zwarte collegeblokken enzo :stuck_out_tongue:.

Ik had ook een agenda van school en had op de kaft allemaal plaatjes geplakt om het op te leuken. In de agenda natuurlijk ook.
En een dikke zwarte stift kopen, kan je allemaal leuke dingen en patronen op je kaftpapier tekenen.
Succes!

Gewoon wat leuke schriftjes kopen bij de action ofzo, lekker goedkoop en toch superleuk. En die kun je altijd een beetje pimpen. En je agenda kun je bijvoorbeeld allemaal leuke plaatjes en foto’s inplakken.
en je fietstas, wat voor kleur heeft ie nu? anders kun je er misschien allemaal leuke knoopjes en bloemetjes opplakken ofzo of iets met lintjes.
veel plezier volgend jaar! :slightly_smiling_face:

THNX allemaal,
mijn fietstas is zwart, daarom isie zo saai en wil ik hem pimpen:)

Niet te veel ‘pimpen’ juist. Dan vind ik je te veel overkomen als een brugklasser…

THNX but hoe bedoel je dat?

een zwarte permanent stift zou ik wel gewoon altijd in je etui houden , is super handig !

en ik had vorig jaar ( in de 1e )
eeen saaie blanco etui van de v&d en dan ging ik daar op tekenen en schrijven enzo … weet niet of je dat leuk vind. er word bij mij eigelijk altijd wel op etui’s geschreven xd

ja ik denk ook wel een blanco etui daar kan je vanalles mee doen:)

Ik bedoel dat heel veel brugklassers proberen om heel origineel over te komen, terwijl dat helemaal niet nodig is. Je kan ze er echt zo uitpikken.

ohh zo ja oke ik snap em, thnx.

Haha, ik herken mezelf in jou :stuck_out_tongue:
Ik vond het ook helemaal leuk om naar de brugklas te gaan xD
Je moet je echt niet druk maken om je tas, schriften, kleren, ect…
Maar om terug te komen op je spullen pimpen:
Ik knipte altijd plaatjes uit tijdschriften die ik dan in m’n agenda plaktte :stuck_out_tongue:
Ik weet zo zo snel niet hoe je fietstassen moet pimpen…
Veel plezier volgend jaar xd
(En niet al te vaak op de website van je nieuwe school kijken, hele dagen op internet naar tips-voor-brugklassers zoeken en op girlscene vragen wat je op je eerste schooldag aan moet, zoals ik deed xd)

hahaha zal ik proberen maar ja, de verleiding is zo groot…

THNX-goeie tip:)

Je kan ook alles gewoon saai in een kleur en dan met een dikke stift je vrienden er op laten schrijven

ja ook leuk THNX

fietstas?
die zou ik echt meteen van mijn fiets gooien.

Fietstas zou ik normaal laten! Die van mij is knalblauw en veel te opvallend :’)
En agenda pimpen doe ik nog steeds, is ook gewoon heel leuk om te doen! Ik zou leuke plaatjes en foto’s uitprinten en uit tijdschriften knippen enzo en die erinplakken. Ook slim om een enveloppe erin te plakken om roosters en zo te bewaren. En verder foto’s van je vriendinnen of zo?

Sassofono, kanniet hij is elekstrisch, daar zit de accu is.

goeie ideeën, die van die enveloppen is nieuw voor me, en leuk!