Schoolspullen Pimpen!!

Hee meiden!
Ik dacht, er staan nu ‘agenda plaatjes’ maar waarom alleen je agenda?! Er zijn zóveel schoolspullen die wel eens wat leuker gemaakt kunnen worden! Mijn etui bijvoorbeeld, hij is simpel en oranje, totaal niet leuk dus! Dat kan met jullie creatieve ideeën wel anders worden, of je kaftpapier? Misschien heeft je moeder wel simpel groen kaftpapier gekocht, maar vind jij dat super saai, plaatjes plakken!! Enne zo kan je heel veel dingen opnoemen die je eigenlijk stiekem supersaai vind! Dus brand maar los, veel succes!!

Ik plak mijn agenda en kaftpapier altijd vol met plaatjes en stickers.
Of ik schrijf er dingen op zoals gedichten met een dikke stift geschreven natürlich.
^^

Ik klieder alles onder de lessen onder :angel:

Haha dat doe ik ook:P

OOw enne een tip, vraag gewoon aan een vriendin of ze je agenda wilt pimpen, in het weekend meegeven (wel ff al je agenda zaken op een papiertje schrijven :wink:) en dan maandag morgen heb jij weer een supergloedjenieuwe hippe agenda, maar dat is pas op de helft van het jaar, als je agenda niet meer leuk is haaha want ik bedoel maar, welke agenda vind je leuker, die je nu hebt of die je volgend jaar hebt?
Xjaa

1.plak een spiegeltje in je agenda (altijd handig)

2.plak een stukje schuurpapier of een nagelvijltje erin.

3.kaft je agenda (maak er iets persoonlijks van!!!)

4.koop (agenda)stickers en plak op verschillende dagen bijpassende stikkers. (dit kan echt heel leuk worden, het hoeft niet kinderachtig te zijn)

5.laat anderen leuke berichtjes in je agenda schrijven.

6.plak een notieboekje aan de binnenkant van de kaft

7.koop plakdiamantjes en plak die op de voorkant!

8.plak een mapje in je agenda of maak er zelf een (creatief!!) van een bladzijde die je toch niet gaat gebruiken.

7.maak een fotolijstje en doe daar een foto van bijv. je huisdier of vriendje ofzow in :wink:

8.schrijf onder elke dag hoe hij verlopen is!!(of geef een Cijfer!)

9.maak op een blaadje een mooie graffititekening (bijv. van je naam) en plak die in of op je agenda (zie creatief en dan graffitie of naamtekeningen op het forum!!)

10.maak in je agenda een ‘passie pagina’ met bijv. plaatjes van mooie vrouwen of een of andere band.(je kan ook leuke foto’s inplakken)

11.creeer zelf een mooie boekenlegger zodat je altijd weet waar je bent. (lintjes zijn leuk)

1. ben je naar een concert of voorstelling geweest, plak dan je kaartje in je agenda.

13.BEWAAR JE AGENDA’S ALTIJD!!!DAN KAN JE LATER AAN JE KIDZ LATEN ZIEN HOE CREATIEF JE WAS/BENT!

Een paar tips wat je met je agenda kan doen:
Dit is wat je ermee kan doen:

1.Gebruik een agenda als dagboek.

2.Gebruik een agenda als dromendagboek: schrijf erin wat je die avond hebt gedroomd.

3.Gebruik een agenda met je hele familie: leg um naast de telefoon, en dan is 'ie openbaar!

4.Je kan ook een agenda gebruiken om je huiswerk te plannen.

Schrijf dit trouwens ook in je agenda!! Het gaat over leren :slightly_smiling_face:

Stap 1: kijk eenbeetje naar je tekst en bedenk waar het over gaat.

Stap 2: lees de tekst nu helemaal.

Stap 3: Schrijf een samenvatting over de tekst.(de belangrijkse dingen)

Stap 4: lees (en leer) je samenvatting.

Stap 5: bedenk wat voor vragen er in de toets zouden kunnen komen.

Stap 6: heb je hier een antwoord op? nee? herhaal stap 2. Ja? klaar!

Succes!

Aaah wat ben ik toch creatief, nog een paar leuke ideetjes,
Schrijf op je etui of schrift boek agenda blablba
Elke naam van de docenten die je hebt
En vraag vervolgens aan verschillende personen uit
je klas of vriendinnen die een aantal van die leraren
ook hebben wat ze nou eigelijk van die leraar vinden
maar laat het de leraren niet lezen, wie weet wat er
geschreven word haha:P

Plak je etuii vol met quiziess!! Foto’s kan ook haaha :stuck_out_tongue: Moet het eralleen op kunnen plakken, gewoon 1 blaadje 1000 keer dubbel vouwen en daar een super leuk quizzie opdoen, maar je mag alleen nooit meer je etui op tafel hebben, want alle leraren denken dat het een spiekbriefje is :slightly_smiling_face:

Geef elke week (dus 2 bladzijdes naast elkaar) een thema

Dus elke keer als je de pagina omslaat ziet het er helemaal anders uit

Ooww das leuk!!!
Ga ik ook doen :grinning:

handig…!!

Ahaa!!

daar is een agenda voor xD

Ja daarom :stuck_out_tongue:

ik ben nu een paar weken aan het oppimpen :d

Leuk joh!!

ik moet nog school spullen kopen maar ik pimp ze altijd met plaatjes stikkers. en schrijf er altijd hele verhalen op. maar meestal moet ik me boeken zo’n 3 a 4 x per jaar kaften omdat die kids uit me klas denken dat ze grappig zijn als ze me kaft er aftrekken als er een plaatje van hello kitty ofzo opstaat of als ik tokio hotel op mijn eige kaft heb geschreven. maar goed niet boeiend voor jullie.
xx.<3

ik ga dit jaar denk ik
een normaale agenda kopen
Dus met nix erop alleen een kleurtje
en dan maak ik een tekining
En plak het op de kaft van de agenda =’]
en plak er nog een spiegel aan de binne kant
en ik laat iedereen iets erin schrijven =’]