schoolreisje

elk schooljaar gaan we op schooljaar
maar dat is altijd zo stom
3 dagen geen computer
3 dagen geen make-up
3 dagen vroeg opstaan en slapengaan

heefd iemand tipst om het leuker te maken :slightly_smiling_face:

anoeschka            topic gesloten

3 dagen plezier hebben met je vrienden
en waarom staat dit bij fashion?

Dat is toch gewoon leuk :’)?
Je kan plezier hebben met je vrienden.

Je bent dan sowieso niet de enige zonder make-up, je doet alles samen, dus het kan leuk zijn! Zie er het positieve van in.

Elk schooljaar gaan we op schooljaar…?
Waarom staat dit bij fashion?
Maak het leuk met je vrienden, als die meegaan.

sorry dat ging peron geluk
ja best leuk maar was het dat maar we hebben daar niet eens de tijd om te praten
soms moeten we zelfs 10 km stappen
voorig jaar moesten we smorgen rond 7 uur gaan lopen

sory ik bedoel schoolreis

Jouw redenen vind ik echt te slap om het als “erg” te beschouwen.

Heb gewoon lol en zeur niet.

toch juist heel gezellig lijkt me
ookal moet je om 7uur gaan wndelen
ga gwn keihard zingen, dan word je vanzelf wakker!

goh wat erg zeg, 3 dagen geen computer! hoe ga je dat nou overleven O_O

haha, dat is toch leuk ? en nou en, het zijn maar 3 dagen, is het misschien even ver lopen, ga je in het weekend maar weer uitslapen.

haha, dat is toch leuk ? en nou en, het zijn maar 3 dagen, is het misschien even ver lopen, ga je in het weekend maar weer uitslapen.

jullie hebben gelijk

Ik zie dat je pas 10 bent dus hoezo maak je je druk om make-up? Ik ben 16 en draag niet eens elke dag make-up.
En ga jij nooit op vakantie ofzo? Dan heb je wel langer geen computer.
En misschien moet je wel redelijk vroeg je bed in, maar wie zegt dat je dan ook al moet gaan slapen? Ik bedoel, ik ga morgen op kamp met mijn school, en stel dat we om 10 uur onze kamer in zouden moeten (wat niet het geval is want we mogen ook gewoon uit etc maar dat maakt even niet uit) gaan we toch niet slapen, gewoon gezellig kletsen, rare spelletjes spelen etc. Dus waar maak je je druk om? HAVE FUN! :slightly_smiling_face:

Aanstelleritus much? :tipping_hand_man:

ehm
aansteller.
En als je per se de verdomde huppelkut wil uithangen kan je een zomggfg Ipod en makeuptasje mee nemen :grinning: En snachts stiekum opblijfuhh

Inderdaad. Ik vind 't echt een raar berichtje van dr. Even gemeen doen en citeren (:

Hahaha xD

Trouwens, elk jaar? Wij gingen alleen in groep 8 op kamp.
Doe maar luxe.