Schoolreis buitenland.

Mijn school organiseert een reis naar Kenia, om daar ontwikkelingswerk te gaan doen.
Nu moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Dit gaan we doen;
Wat gaan we daar doen?

• We bezoeken onze school, organiseren activiteiten, geven gastlessen en werken bij de school (boompjes planten, boeken kaften, schilderen etc).
  • We bezoeken onze sponsormeisjes, helpen op het internaat en organiseren activiteiten zoals een sportdag.
  • We bezoeken andere projecten zoals het jongensweeshuis en de opleiding voor homeopathie.
  • We gaan werkzaamheden verrichten voor de gehandicaptenschool en het albinoproject.
  • We gaan op safari en een dag snorkelen.
  • We overnachten in een hotel en misschien ook een nacht op een van de internaten.

Dit is wat je moet doen om mee te mogen;

Wat moet je doen om mee te mogen?
[b]- Overleggen met je ouders/verzorgers

• Ervoor zorgen dat je ten minste 450 euro kunt betalen voor 15 maart
  • Ervoor zorgen dat je schoolresultaten in orde zijn[/b]
  • Een actieve rol spelen in de geldinzamelingsactie op 9 april voor de waterpiramide in Senegal.
  • Voor 5 maart a.s. een brief schrijven aan ondergetekende met daarin:
  • de reden waarom je mee wilt naar Kenia
  • wat je wilt gaan doen om geld in te zamelen voor ons project tussen nu en juni
    [b]* een handtekening van je ouders/verzorgers
  • aangeven of je ook mee zou gaan als de reissom 1400 euro bedraagt, maar dan voor een reis in oktober 2009[/b] (dikgedrukte zinnen kan ik sowieso volbrengen)

Nu is mijn vraag aan jullie om mee te helpen een mooie brief te schrijven met goede redenen, want ik wil onwijs graag mee en er zijn maar 25 plekken beschikbaar.
Ook wil ik jullie vragen ideeen voor inzamelingsacties te bedenken.

Alvast heel erg bedankt xx

up

Misschien moet je even een voorbeeldje geven van wat je in gedachten hebt. Dan kunnen wij daarop onze commentaar geven en zeggen wat we anders zouden doen …
Zo kunnen wij er niet zoveel mee denk ik? Tenzij je wilt dat wij een brief schrijven? :grin:

Nou ik wil dus graag goede redenen van jullie krijgen, zodat het echt blijkt dat ik heeeel graag mee wilt en dus ook kans maak, om 1 van de 25 plaatsen die er zijn in te nemen. JE kan bijvoorbeeld kijken naar de dingen die we daar gaan doen zoals knutselen met kinderen van een school.

Gaaaaf! Ik hoop voor je dat je mee mag ik heb alleen even geen inspiratie sorry.

Gewoon heel enthousiast schrijven en dat je echt wil helpen daar enzo.
verder weet ik t ook niet, dus zie dit maar als een upje.

Wij hadden een reis naar NY,
en we moesten ook een brief schrijven;
en ik was uitgeloot.

dus vraag het niet aan mij :'D

Dankjewel, ik hoop echt dat ik word uitgekozen haha.

Ik heb ook zo’n brief moeten schrijven voor vrijwilligerswerk in Thailand, maar die heb ik niet meer…
Enthousiast overkomen, zeggen dat het je een hele leuke (en vooral leerzame) ervaring lijkt, dat je de mensen daar heel graag wil helpen, dat het goed is voor je algemene ontwikkeling … enz :stuck_out_tongue:

dankjewel :slightly_smiling_face:
ik ga zometeen de brief schrijven…
dus als je nog tips hebt?

up