Schoolpresident

katine)) je hebt gelijk!

I agree!))

En dit is nr 4! (:

DANKJE))

Nog iemand suggesties??))

Die deadline van nakijken hebben wij ook, echt goed!
Je kan ook een doos ergens neerzetten zodat leerlingen zelf ideeën erin kunnen gooien…

Oh, en dat als je eens een keer je boeken bent vergeten je niet gelijk naar huis hoeft te fietsen.

*Je als je de laatste twee, of eerste twee uur gym hebt, en je kunt niet meedoen, toch verplicht op school moet zitten.
*Op vrijdag geen 9e en het liefst ook geen 8e uur hebben
*Eén dag per week 40-minuten rooster (tot het 5e bijvoorbeeld) waarna je bij elke leraar terecht kunt voor vragen die je niet in de les hebt kunnen stellen.

Verder weet ik het niet meer zo dus upje voor jou

Ik vind dat ze hun manier van straffen eens na moeten kijken. Mijn broertje moest een taakstraf doen bij HALT, omdat hij 9x in een jaar te laat kwam, maar mensen die hele dagen spijbelen komen er met een dag nablijven vanaf.

Ow en op onze school was het zo dat de SO’s van bruggers voorang hadden op de SE’s van examenleerlingen met nakijken (Heel logisch natuurlijk :face_with_raised_eyebrow:)

Bij ons was het ook de regel dat je laatste twee jaren van de middelbare dezelfde leraren en mentor had. Wel grappig dat ik in mijn examenjaar allemaal andere leraren had dan het jaar daarvoor, terwijl ik sommige leraren 4 jaar gehad heb.)

van die doos is echt een goei idee en die 40 min. les))
UP!

10/10 haha (: