Schoolpresident

Ik ben verkozen tot schoolpresident yeeeey! En nu wil ik jullie iets vragen,ik heb veel opgezocht maar wou het toch ff vragen (: beschrijf je perfecte school:hoe ziet die eruit,wat kan je er allemaal doen etc… of wat je veranderd wil zien in jouw school :wink: alvast bedankt meiden!
13x

Een school waar je zo ongeveer het hele jaar door vakantie hebt, en de dagen dat je naar school moet heb je heerlijk lange pauzes en mag je binnen roken en en en je hoeft geen presentaties te geven en heel weinig huiswerk te maken. En je mag eten in de les! (Ik heb altijd pas honger als de les na de pauze begint, ghehe.)

Als leerlingen niet te laat mogen komen, vind ik dat leraren dat ook niet mogen.

Vraag me nog steeds af waarom je onder al je berichtjes 13x zet…

Maar goed. Ontopic

Wat dacht je van: weekend en school omdraaien? Gewoon zaterdag en zondag naar school en de rest van de week vrij. Vakanties maar laten hoe ze nu zijn. Doe maar geen huiswerk, of zo min mogelijk. En tsja. Dat je niet meer briefjes moet ophalen als je te laat bent?

Die van leraren mogen niet te laat komen vind ik een hele goede. Ik haatte het altijd wanneer wij superlang op hen moesten wachten… verder, een deadline voor het hebben nagekeken van essays/tentamens? Zij mogen ook wel eens hard werken om iets klaar te hebben toch…

dat is een hele goede ja.
en ook dat leraren niet mogen bellen --’
of eten. omdat wij dat ook niet mogen.

en verder een kantine met van alles en nog wat (: !
zodat je uit veel dingen kunt kiezen.
en verder niet echt denk ik xd.

titel niet in hoofdlettersssss

Gefeliciteerd! Maar volgens mij kan je dit beter vragen aan de mensen die op jouw school zitten, het is tenslotte hun school. :slightly_smiling_face:

GEFELICITEERD
en 13x wat?

Wederzijds respect, dus de leraren ook naar de leerlingen. Dat mis ik nogal eens.

Oh, 13 kusjes want 13 is je geluksgetal, nvm c:

Amen.

dankje))
13 (geluksgetal )kusjes[knuffels wat je liever hebt (:]

droom,droom :wink: spijtig dat dat niet gaat))

Waarom zet je je geluksgetal aan het einde van je bericht? xD

das een goeie, schriif ik op))

omdat ik hoop dat het mij(jouw) geluk brengt))) i know )) I’m a weirdo Xp

• Leraren moeten proefwerken/so’s op tijd nakijken
  • Het recht krijgen om proefwerken na het nakijken in te kijken