Schooloutfit 2011

Ja jammer genoeg gaat school alweer bijna beginnen.
Gelukkig hoef ik morgen nog niet naar school maar pas volgende week :grinning:

Alleen ik heb geen flauw idee wat ik aan moet trekken op de 1e schooldag en op m,n 1e dag naar de middelbare school. Nou denk ik dat meerdere met dit probleem rondlopen. Dus post hier foto,s met je 1e schooldag outfit aan, of ideeën wat je aan kan doen.

Sorry als er al zo,n topic bestaat.

-xxx-

Gewoon wat je altijd aan hebt, maar dan misschien iets wat je nieuw hebt, of ietsje meer moeite ervoor doen. Dat doe ik.

Kies gewoon iets waar jij je fyn in voelt zou ik zeggen…

Blijf in elk geval jezelf en ga niet ineens zoals bijna iedereen een make-upslet worden :’)

zou een lichte skinny spijkerbroek met een wit shirtje van de new yorker kunnen met een smile erop en een voetbalpetje op tekst : Go girls Go. En zwarte sneakers ?

Dat zowiezo niet ik draag geen make-up alleen soms lipgloss en ik ben het voorlopig ook niet van plan.

ik heb geen foto maar ik doe denk ik gewoon;
~topje
~blazer
~als het warm is korte broek en zo niet lange spijkerbroek.
~flatjes of gympen`
~En gewoon ketting of armbanden
gewoon waar ik me fijn in voel

bij forever 21 hebben ze hele leuke shirts en truitjes in ‘schoolstijl’, heb zelf een shirt met erop ‘allergic to algebra’ :grinning:

hmm je hebt me op een idee gebracht om m,n blazertje erover te doen :grinning:

In welke steden heb je die winkel ?

hahah leuk tochh ;p

laat maar je hebt alleen een forever 21 in Utrecht, Amsterdam, en Rotterdam :frowning_face:

Ik ga volgen, want ik weet nog niet wat ik aan ga doen. :’]

Up :grinning:

Eh, ik doe gewoon een spijkerbroek aan, hempje, oversized ding erover, en gympies.

Ik doe vaak iets nieuws aan dat ik op vakantie heb gekocht.
En naar 't weer van die dag natuurlijk.

Morgen: witte driekwartsbroek, met zwart jurkje erop.

Ik heb laatst nog wat leuke dingen gekocht, misschien kan je naar de stad gaan, en wat topjes kopen die je met andere dingen kan combineren? Zodat je er meerdere outfits mee kan maken!

Ik doe dit aan denk ik:

Zwarte crop top van de h&m
Leuke ketting er op
Nagellak in de kleur van de ketting (misschien, als ik het niet vergeet)
Vans (ik moet een stukje lopen voordat ik op school ben, dus ik ga niet op hakken)

Maar ik twijfel nog tussen een lichte/donkere spijkerbroek of een legging met zwart rokje… wat zouden jullie doen?

^ Spijkerbroek

ik denkt dat ik dit aan doe:
strak wit t-shirtje met knoopjes
lichte jeans met aan de achterkant hele lage zakken (beetje het baggy idee)
zwarte vans
beige leren jasje
taupe colsjaal