schoolopdracht

morgen hebben wij op school een project en dan moeten we een filmpje maken wat op youtube komt te staan en dan moet ik uit een doos springen, ter vermaak van de ‘cameraman’ omdat het een bewakingscamera moet voorstellen, iemand een idee wat aan te doen? het moet ter vermaak van de cameraman zijn dus. ;p

Een clownspak of gewoon een rare kleding combinatie?

ik moet niet te erg voor schut staan aangezien het op youtube komt & de hele school het gaat zien…

gewoon je normale kleren, en lekker enthousiast uit de doos springen?

bij ‘vermaak van de cameraman’ denk ik aan lingerie :’) maar ik kan me wel voorstellen dat je zo niet op youtube wilt staan, dus up.

Tja, wat wil je dan?
Dan zou ik er wat confetti bij doen die je de lucht in gooit. Desnoods doe je daarna nog een leuk dansje. :slightly_smiling_face:

Vermaak van de cameraman?
Misschien helium ballonnen erin?

Sja als het ter vermaak is kun je best voorschut staan toch? In een clownspak ofzo dat is niet voorschut staan, iedereen vind dat vast grappig. Of ga in een groot konijnenpak, of bananenpak, kijk anders eens bij een fop winkel of kostuum winkel

Ik zou juist echt heel hip eruit springen, maar dat valt dan weer juist neit op. Maar als je bijv. krullen hebt : haar heel stijl maken ( en andersom natuurlijk ook!) of juist heel gek omhoog.
Andere combi : soort van halloween outfit (in sexy trend dan hih, zoals duivel ofzo) of anders disco achtig : super mooi & gestoorde met felle kleuren, opgemaakte ogen, knal (bijv) roze jurkje en dan een paar hakken eronder en verder je tanden heel wit maken voor de allerbeste smile ooit hihi,

SUCCES!

Ik vind clown het leukste, en je moet je er echt niet voor schamen! Mensen lachen óm je, je niet uit.