Schoolopdracht reclame

Ik moet als schoolopdracht samen met een vriendin een reclamespotje maken en een daarvan een affiche.
Het mag al een bestaand product zijn maar de reclame zelf niet
Mijn vriendin en ik zijn helemaal de kluts kwijt en hebben totaal een ideeën,
Mijn vraag is dus of iemand van jullie ideeën heeft? Liefst grappige dingen want dat heeft onze leraar heel graag :slightly_smiling_face:
Het moet dus wel in het frans maar de ideeën mogen nederlands zijn dan vertaal ik het zelf wel :slightly_smiling_face:
Hopelijk hebben jullie veel ideeën want het is al tegen woensdag :s

Een reclame maken, dat is echt damned moeilijk man! Misschien heb je in een film een keer iets grappigs gezien wat je kunt gebruiken? Wow ik weet het ook niet. Nou ben ik ook niet zo’n creatief kind haha.

Ja het is inderdaad moeilijk :s ik wou dat ik er vroeger aan begonnen was :frowning_face:

Oh die opdracht moet ik ook doen.

had hem verleder week in moeten leveren.

Verzin een leuk product en maak daar een spotje van met wat fantasie…

Wij hadden Knorr… We hadden allemaal beelden opgenomen van ons waar we aan het knorren waren…
En toen aan tafel met knorr het product…
naja een 7,5 voor gekregen best wel okee toch!

Ja maar daar komt niet echt veel tekst in voor :s er moet toch minstens een zin in voor komen in het frans

je moet 1 product nemen, daar een hoop woorden onderzetten wat er mee te maken heeft, wanneer je het eet/doet waarom want en dan kan je vanzelf met een paar woorden een beginnetje maken en zo beetje bij beetje moet er iets komen. maar je moet er wel echt zelf inzitten, anders word het zoweiso niks. dus gewoon een middagje voor uitbesteden

Dankje :slightly_smiling_face: