Schoolmaatjes zat worden [Help]

a

Nou, zolang je gewoon met iedereen nog oke om kan gaan heb je eigenlijk weinig te zeuren. Geen pesters/ruzie? Dan moet je juist blij zijn met je klas.

Ik ben mijn schoolmaatjes ook wel zat geworden op een gegeven moment, maar je moet gewoon zoveel mogelijk omgaan met je vriendinnen in de klas en je voor de rest niks aantrekken van de rest.

Gewoon gezellig kletsen.

a

Gewoon aardig zijn.

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Je hoeft nog maar eventjes naar school en dan krijg je een andere klas? Je hebt geen ruzie, wordt niet gepest of iets anders… Nou en dan?

get over it.
het is nog maar een paar maandjes, ga lekker een musical doen, en kijk naar de toekomst. Zolang je niet gepest wordt of whatever is er nog niets aan de hand lijkt me…

Tsjah volhouden en probeer er wat van de maken de laatste maanden. Je hoeft geen vrienden met hen te zijn, maar blijf wel gewoon aardig en normaal reageren, straks ben je toch van ze af!

ik word juist gek van dat ik vanaf de eerste… elk jaar met andere mensen in de klas word gezet >_> elke zomervakantie zie ik er weer tegenop om opnieuw te beginnen…

maargoed ik snap wel dat als je 8 jaar bij dezelfde mensen in de klas zit je het zat word xD nog 3 maandjes en je kan met een schone lei beginnen C=

just make fun? ;p

Just suck it up, je overleeft het wel ;P… Probeer aan andere dingen te denken… Jezelf af te leiden.

Wees idd. blij dat je niet word gepest.
En van de laatste tijd op de basisschool moet je juist genieten!
Dus maak gewoon lol!

Niet zo aanstellen. In de meeste basisschoolklassen wordt er een hoop gepest, geplaagd en getreiterd, dus ik denk dat je blij mag zijn dat het zo goed gaat in jouw klas. (Niet dat het op de middelbare school zoveel anders wordt hoor, daar zijn net zo goed mensen het pispaaltje.)

Op de middelbare word je zowat ieder jaar weer bij andere mensen gedropt, dat is ook niet het meest geweldige. Net als je een beetje gewend bent, gaan er weer een hoop mensen je klas in of uit.

En inderdaad, de laatste tijd op de basisschool zou je juist van moeten genieten: het vele buiten zijn - daar heb je gewoon tijd voor - de musical en allerlei andere dingen die leuk zijn. Daarna gaat je leven drastisch veranderen. Dan moet je een hoop huiswerk maken en lange dagen naar school.
Het gras is altijd groener aan de overkant, voor de middelbare school en je vervolgopleiding geldt hetzelfde namelijk. Aan alles raak je na een tijdje gewend.

Dus niet zeuren, gewoon aardig blijven, en er wat leuks van maken de laatste paar maanden.