Ik ga morgen. Iemand ooit heen geweest? Is het leuk daar, want ik heb niet zoveel zin in schoolkamp eigenlijk…
Ik ben wel is in een stayokay geweest, maar niet in Sneek. De meesten hebben er meestal niet zo’n zin in, maar achteraf had je het niet willen missen. Veel plezier (:
thanx!
schoolkamp is echt vett!! je moet gewoon altijd in bij de mensen gaan slapen die je het graagst mag, dan kan het aleen maar gezellig worden ! veel plezier morgen!!
omg sneek ;oooo
ik was x met school naar stayokay naar heeg geweest. maar toen was het kut weer dus toen was het niet zo geweldig
oke, ik denk dat wij ook slecht weer hebben…
Hebben ze ook tv’s in de slaapkamers?
denk het niet
maar meestal hebben ze wel een tv in een gezamelijke ruimte
Stayokay is zoals het zegt, prima, maar het kost ook niet zoveel. Daarom moet je er niet teveel van verwachten, ik geloof dat niet elke kamer een eigen wc/douche heeft, maar dat zou je eventueel op de site kunnen opzoeken. En ach, je bent met leuke mensen neem ik aan, dus dan wordt het vast leuk!
Ik ben ook in Stay okay geweest, alleen niet daar. Niet te veel van verwachten hoor, het gaat vooral om de gezelligheid en de lol die je hebt. In de slaapkamer van ons stond 1 normaal bed en 2 stapelbedden, voor 5 personen dus. Met een tafeltje en 2 stoelen, een wastafel met een spiegel en een douche (douche was smerig en klein en vies hoor). En nee, geen tv. Al hadden ze een tv dan zou ik het echt raar vinden als je daar naar gaat kijken, dat kan je ook thuis doen, nu ben je op schoolkamp. En wij aten gezamelijk met alle gasten in een eetzaal.
Ik ga zo al XD
Maar zijn de kamers groot? of heel klein?
up
Wij hadden toen wel een ruime kamer, maar dat was dan ook 8-persoons. Er zat in onze kamer één wc en een douche. En dat was verder wel schoon. Het is wel simpel als je samen bent word het automatisch wel heel leuk.
In de hal was een tv, bar, pooltafel en zo dus daar waren we 's avonds.
Ik zat trouwens wel in Apeldoorn.
StayOkay in Sneek is gloedje nieuw en Sneek is tof, dus veel plezier!
Ik ben erheen geweest en ik zat met een vriendin op een 2pers. kamer.
Ik heb geen klachten, het was wel leuk