schoolgrappen

iedereen kent het wel.
Je verveelt je tijdens de les en bent in een geinige bui.
Wat dan te doen?
een grap uithalen!
Wat heb jij al eens gedaan?
of klasgenoten?
post alles maar wat je te binnen schiet!

Haha, bij economie had een jongen een keer een sticker op de kont van de leraar geplakt. En bij engels hadden we een keer de stoel van onze halve gare leraar achter in de klas verstopt.
Heel kinderachtig, maar o zooooooooo hilarisch.

uuh als de wiskunde leraar bezig is iets op het bord te schrijven hem bekogelen met tampons :face_with_raised_eyebrow: iedereen deed mee.(was heel kinderachtig)
vorig schooljaar gedaan. heb een hekel aan die gast.

wij hebben is een keer onder bloemschikken met zijn alle de klok een uur vooruit gezet :stuck_out_tongue: de hele klas had zijn tel ook een uur vooruit en die leraar was ff weg en kwam terug en die dacht dat ze gek was geworden:P hahahahaha we mochten gewoon weg en die week daarna vond ze het grappig dat we dat gedaan hadden heel origneel en we krijgen geen straf of zo:P

Mijn klas in de 1e en 3e was wel erg, alleen weet ik niet echt precies wat ze allemaal gedaan hebben. Wel heel veel iig :stuck_out_tongue: haha

• de leraar had zijn sleutel vergeten, wij natuurlijk de deur op slot draaien, hij was panisch voor die deur aan het zwaaien en schreeuwen…
  • Met zo’n 30 leerlingen tegelijk iets gaan vragen, stonden we daar in één lange rij voor het bureau

wij alleen , heel cliché, de tafels iedere keer achteruit schuiven als de leraar zich omdraaide, en dat was omdat je anders in slaap viel, zo saai…

bij mij in de basisschool
ik had ruzie en de juf zette ons dan altijd in het lokaal erlangs om het uit te praten.
Ik stap dus het lokaal uit en hoorde iets vallen,ik dacht:iemand zal z’n lat wel hebben laten vallen ofzo.
ik en meisje waar ik ruzie mee had hadden het uitgepraat en bleven daar nog een halfuurtje langer zitten om tijd te rekken.
wij dachten:waarom komtde leerkracht ons nu niet halen?
we gaan terug naar het lokaal
en het bleek dat de klink van de deur eraf was gevallen.
Ze hadden daar een uur opgesloten gezeten!
ik helemaal de slappe lach toen ze dat vertelden,ik was de ruzie al helemaal vergeten!
de dag nadien haalden we de deurklink eraf zodat de juf niet binnen kon.
Wij feestje bouwen,juf heel kwaad!

Dit jaar nog in de 2e,
tegenwoordig was het in om een pen te slopen zodat je nog alleen
een buisje had, en dan propje papier in je mond doen zodat het
nat was, en dan door de klas schieten.
vies, maar grappig.
het bleef aan de muur plakken +plafond.
Bij economie deden die jongens dat weer, maar iedereen was ook
nog een in een lachbui en die lerares ook, die kreeg de slappe lach
voor de klas! we hadden de hele les geen economie gehad :’].
ohja, zo’n propje bleef ook nog aan de telefoon plakken.
zo’n jongen uit mn klas ging helemaal stuk :’].

Heel veel dingen, maar de meeste dingen zijn zo erg dat het geen grappen meer zijn.
Leraren kwamen ons lokaal huilend uit :'3
Maar wij kunnen docenten altijd aan depraat houden, en dan vergeten ze letterlijk alles wat we die les moesten doen.

Geen grap; maar we waren een keer bij economie en iedereen was al aan het klote enzo. En ineens ging de leraar uit het niets weg… wij dachten al huh; mja oke, deed die wel vaker. Komt die ineens terug met super veel elastiekjes, legt die er op elke tafel vet veel neer en iedereen dacht wat is die nu weer van plan?! Gaat die voor de klas staan en zegt die; Ok nu allemaal schieten.
En daar ging iedereen elastiekjes schieten op de leraar, het was echt heel hilarisch. Hele les natuurlijk geen economie meer gehad haha. Bij zulke momenten vind ik het jammer dat ik van school ben haha.

Wij gingen ook heel vaak met de hele klas gewoon niet naar de les.
Echt heeeeel vaak gedaan. En we werden nooit absent geschreven.
Die leraren altijd in een leeg lokaal.

Die stiften waarmee ze op zo’n wit bord schreven verwisselen voor van die
watervaste stiften, zodat ze het er niet meer af kregen. :pensive:’’

Dat mislukte echt altijd bij ons =O
Dan ging er altijd wel iemand wel naar de les =s en dan helemaal degene die het hardste riepen zaten dan als eerste weer in de klas. xd

En nog iets xD.

• Bij Nederlands gooiden we altijd met vliegtuigjes naar elkaar.
    En als de leraar keek, gingen we heel serieus in onze boek werken. Ze werd gek. (Hoe kinderachtig, maar wel grappig :'D)

*Ja, nog een bericht van mij* :pensive:
We gingen een keer vervelend doen tjidens Frans, die lerares werd het zat en schreeuwde (echt op zo een kut toon):
‘Jullie walgelijke respectloze wezens’
We lachen op de grond van het lachen :'D.

Wat je zegt, was bij ons ook!
Wij waren de meest drukke klas van de school. We hebben paar docenten aan het huilen gekregen. Best zielig om een volwassen man te zien huilen :flushed:

uh… allemaal onze banken omgedraaid :") *big waauw :cold_sweat: *

• Om de 5 minuten allemaal onze pen laten vallen
  • Op de basisschool bij de meester ( en die hadden we totaal niet vaak ) als hij niet keek allemaal van plaats verwisselen.
  • Echte krijtjes met snoepkrijtjes verwisseld.
  • Een stinkbom aflaten gaan ( doen we echt noooooit meer )
  • Bij BV klei tegen der kont en het plafond aan gegooid.
    Beetje van die oude grappen, Maar ze blijven leuk ='D

Massaal de vogeltjesdans op de tafels doen, dan was toch wel meesterlijk. Dat wijf wist niet wat haar overkwam :’)

Ooh, en ik heb eens met 10 mensen zo’n liedje gezongen, het was geen boomboompow, dat was nog niet uit ofzo, maar iets wat er op leek. En dan zei de een bijv. als het dat liedje was geweest: Gonna get that, gonna get that. En dan zei iemand anders weer: boom boom boom(eerste persoon) gonna get that (2e persoon:) boom boom boom (1e;) Gonna get that. En dan ging iemand beatboxen en weet ik het. Was in de mediatheek, het stilte gebied :’) Was echt awesome.