Ik heb volgende week vrijdag een lentebal (gala) van school en ik vind jurken etc. echt verschrikkelijk, maar m’n vriendje heeft me kunnen overhalen om toch maar wel te gaan… Ik heb uitgerekend dat ik dan ongesteld ben, dus wil ik een hotpants onder mn jurk dragen… Zou dat kunnen of is dat een echte don’t? als het goed is valt het broekje niet echt op, maar ik vind het ook wel handig om broekzakken te hebben of staat het erg vreemd als je je jurk optilt om je mobiel te pakken…? Need advice!
Persoonlijk vind ik het een echte no go. Ik zou gewoon een tasje meenemen.
Het kan prima als je het niet ziet onder je jurk. En je kan je gsm toch aan je vriend geven zodat hij hem bijhoudt…
Huh ik snap niet waarom je dat zou doen? Een broekje onder je jurk? Dat zit toch ook helemaal niet lekker…
Gewoon een tasje meenemen met daarin je maandverband/tampons. En je jurk optillen op een gala om je mobiel uit de zak van je broekje te pakken die je eronder aan hebt is een dikke no go
inderdaad gewoon een tasje meenemen
Je kan echt je jurk niet omhoog doen.
Ga anders naar het toilet als je je jurk omhoog wilt doen.
Of stop je telefoon in je Bh…
Oh… wacht. Ik heb nog een beter idee. Je hebt bij de Hema van de Decolleté portemonnee’s. Van de publieksprijs. Die blijken heel handig te zijn.
Sorry voor de spam.
over die decollete portemonnee
hier is een linkje:
http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/ondergoed-en-lingerie/behas/decollete-portemonnee-(21804499)
oke hij doet het niet -.-
Dit vind ik een beetje ordi. Sorry maar als ik jou was had ik een leuk tasje meegenomen en daar me spulletjes in gedaan.