drop them
Dat moment dat een toets goed leek te gaan maar het cijfer echt k*t is
Je magistercode kwijt zijn
Ik had met mijn coach afgesproken dat ik alles voor mijn niveau 3 diploma zou afronden maar dat ik het laatste assesmentgesprek dan in september zou doen. Werd me allemaal wat te druk om alles af te ronden eind mei.
Het is nu halverwege november en ik heb nog steeds dat assesmentgesprek niet gehad. Echt frustraties want ik mag daarom ook niet met mijn niveau 4 examens beginnen…
Wanneer je allang uitslag moet hebben gekregen over een project…
Een klasgenoot waar niemand mee wil werken, dus uit medelijden doe ik het elke keer maar weer.
Het algemene: ‘Ik heb het goed gedaan en je krijgt k*treacties terug’
of omgekeerd
of het ergste: GROEPPROJECTEN…
ugh -.-’
Dat is zoooo hinderlijk
In mijn ervaring is dat dan vaak ook een persoon die vrij weinig doet. Maar ik vind het wel heel lief van je dat je mensen niet zomaar alleen laat zitten .
Het eerste uitval hebben en daar pas achterkomen als je al op school bent. Helaas woon ik een uur fietsen van school…
Wanneer Magister er op school uitligt en de docenten geen cijfers kunnen invoeren. Waardoor je cijfer dat je wiskunde onvoldoende omhoog haalt niet kan worden ingevoerd en je dus alsnog een onvoldoende staat op wiskunde op je rapport…
Docenten met een “ik-ben-hier-als-docent” houding. Die hebben een mentalitet als: ik doe m’n werk en dat is het. Je kan überhaupt een gesprek met ze aan over wat leuks ofzo. Ik had dat laatst, dat ik uit het niets wat zei dat niets met haar les te maken had, gewoon om wat leuk te zijn. Antwoord: “Ik weet niet waarom dat mij zou interesseren.”
En ze zei het niet op een cocky-funny manier, ze was doodserieus. Gelukkig zijn er wel docenten die het tegenovergestelde zijn
& Wanneer mijn school weer eens niet zo duidelijk over iets is, bijvoorbeeld een project dat je moet afronden, een uitstapje, wat dan ook, en dat iedereen dan zwaar faalt met alles.
Docenten die niet redelijk zijn of geen les kunnen geven.
Professoren die gewoon alles oplezen van de powerpoint en alles wat in die powerpoint staat, komt letterlijk uit het boek.
Wanneer je helemaal stresst om een project op tijd af te hebben en de docent het na een maand nog steeds niet heeft nagekeken.
Wanneer je mentor een enorme flapdrol is…
hahahhah dit heb ik dus ook, hij is volgensmij gewoon bang voor ons… en voor onze ouders al helemaal.
Ugh, ik heb er zoveel
- Die projecten die je hebt in tweetallen waarbij de ander helemaal niks doet
- Leraren die vergeten dat ze een toets hebben opgegeven waarvoor je super goed hebt geleerd
- Wanneer je leraar net een 0.1 lager geeft, waardoor je een 5.4 staat
- Wanneer een leraar gelijk een mailtje stuurt naar de ouders dat het huiswerk slecht is gemaakt/een toets slecht is gemaakt/het te druk is in de klas en het vantevoren niet zelf met de klas bespreekt…
-Elke ochtend vroeg wakker worden.
-Te laat komen
-Voor 1dag maar magister niet checken en dan blijkt het dat je de eerste uur uitval hebt.
-Geen kantine geld
-Ziek zijn en je moeder stuurt je toch naar school.
-Saaie en doodnormale dagen
-Vervelende klas hebben.
Als een docent de cijfers heeft van een toets, maar ze pas aan het einde van de les wil geven. Zovan GEEF ZE GEWOON NU IEDEREEN WIL ZE WETEN. Docenten snappen blijkbaar niet dat je zo snel mogelijk je cijfer wil :dry: