Schoolfotograaff !!

hee ,
ik heb morgen schoolfotograaf,
maar ik weet echt niet wat ik aan moet ?!
weten jullie wat ?
ik heb goudkleurig/rood haar , en niet zon donkere huid .
&
weten jullie ook iets wat ik met me haar kan doen ?
Ik heb best lang haar , en ik heb een schuinepony ,
maar die zit heel vaak niet , en dan ziet het er niet uit !

xxxxxxxxxx
dankjulliewel !

Iets waar je je fijn in voelt.

Oh, wacht even hoor, dan kijk ik even in jouw kledingkast.

Welke kleur achtergrond wordt er gebruikt? Dat is ook best belangrijk, al zeg ik het zelf.

doe ff niet zo lullig :s

weet ik veel? doe iets waar je je goed bij voelt. je leven hangt er niet vanaf.

Ik zou voor dat ene paarse jurkje gaan die helemaal links in je kast hangt.

Trek gewoon iets aan dat je mooi vind en waar je je inderdaad fijn in voelt.

Iets waar je je fijn in voelt.

een witte achtergrond .

Je moet je niet helemaal anders gaan maken voor de schoolfoto…

Wat wil je dan horen? Wij kunnen toch niet weten wat jij zoal hebt om morgen aan te trekken. Maar idd, doe iets aan wat je leuk vind en je je fijn in voelt, maar dat lijkt me logisch.

Ja , maar iemand kan toch wel ideeen hebben wat voordingen je kunt doen met je haar :s ~?

Helemaal gelijk trek gewoon wat leuks aan en verder weten wij het ook niet

hharband of strikje in je haar is wel leuk

Mensen, waarom reageren jullie zo bot tegen haar? De volwassen personen onder ons moeten herinneren dat er vaker minderjarigen lid worden op Girlscene. Laat iedereen gewoon in hun eigen waarde :B

Als je een wat langere pony hebt kun je hem ook naar achter vastzetten. Maar ik zou niet te veel met je haar rommelen als je dat normaal niet doet, ik vind het zelf altijd leuker als je gewoon als jezelf op de schoolfoto gaat. Het komt niet in een tijdschrift, het is maar een schoolfoto.

Bij ons altijd grijs.

Sorry als het echt zo bot overkwam, dat was ook weer niet de bedoeling :’)
Het leek me gewoon nogal logisch dat wij niet echt kunnen helpen wat betreft kleding.

^ Voor ons misschien wel, maar voor de ander is het vaak een dilemma. Ik merk steeds dat IEDEREEN erg bot reageert op… op… vrijwel alle topics >.<

In ieder geval geen strapless shirtje/jurkje, want dan lijkt het op je pasfoto net of je naakt bent. Ik zou gewoon een leuk shirtje (met vest) of een jurkje aandoen. Succes!