Schoolfoto

Hoi hoi,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat de schoolfoto volgende week is.
Alleen ik weet niet wat ik aan moet trekken.
Ik heb al hakken ong, 8 cm zwart met zilvere studs.
Ik wou een jurkje aan met een legging maar welke kleur en wat voor sieraden.
Ik heb al gezocht, maar het enige topic wat hier over gaat is al heel oud.
xxx

maak foto’s van waar je misschien over twijfelt ?
en dan kunnen wij zeggen welke wij het leukst vinden. (:
succes!

ik moet nog kleding kopen.
ik heb nogwel een leuk jurkje maar die had ik al aan naar het kerstdiner
ik maak morgen wel een foto van dat jurkje
maar ik denk dat ik nieuw kleding ga kopen

omg. sorry, maar het is toch maar een foto? en het gaat erom hoe je er nu echt uit ziet, en dat je je niet helemaal gaat opdoffen.
zo denk ik er over tenminste.

Je schoenen zie je toch niet op de foto? Tenzij je vooraan zit/staat?.
En ik zou niet zoveel sieraden om doen.

Ja, het is een foto
maar die foto moet ik de rest van het jaar aanzien
Nu heb ik een hele lelijke foto en die zie je heel vaak
je krijgt wel een herkansing als die niet mooi is maar vorig jaar was ik toen ziek
en ik wel wel een mooie foto

Ik heb mijn schoolfoto weggegooid :’) Je kan zoveel leukere foto’s maken dan zo’n rotfoto waar je oranje op bent, en waar je elk pukkeltje op ziet.

pff trek aan waar je je goed bijvoelt! als je je helemaal opdoft enzo, in een nieuw jurkje/hakken en alles, voel je je daar (als je het de 1e x aantrekt) waarschijnlijk helemaal niet zo prettig in!
ik doe altijd iets aan waarvan ik weet dat het me leuk staat en waar ik me lekker mezelf in voel :slightly_smiling_face: dat zijn vaak de leukste foto’s

wat betreft hakken maakt het niet uit of je die wel of niet aandoet. en ik zou zowiezo iets aandoen waar je je vertrouwd en goed in voelt (niet alleen maar omdat het mooi staat): je staat dan niet zo geforceerd op de foto en als je later naar je schoolfoto terugkijkt, zie je jezelf staan en niet een opgedofte versie van jezelf. x

je ziet je schoenen toch niet…

ja, je kan hem weggooien
ik heb hem ook niet gekocht vorig jaar
maar je moet hem voor veel dingen gebruiken

ik voel me juist prettig in nieuw kleding

Een foto is een foto, ik doe er nooit wat mee.
Ik trek gewoon kleren aan die ik op een normale dag ook zal aantrekken, ik sta niet langer voor de spiegel dan anders.
Ik vind het altijd zeer vervelend wanneer er mensen helemaal opgedofd en al op school komen, terwijl ze anders nooit zo met hun uiterlijk bezig zijn.
-beschouw het maar gewoon als een upje-

oke, maar mag ik nu miss antwoord op mijn vraag wat moet ik aantrekken

Wat je zelf leuk lijkt, wij kunnen moeilijk zeggen ‘je moét dit en dat aan op je schoolfoto!’

Word er niet alleen een foto van je hoofd gemaakt?

ja, en de klassefoto
en ik ben nogal klein dus ik mmoet vooraan

Ik was ziek met de schoolfoto dit jaar, dus ik heb nog een lelijke foto van de brugklas. En het maakt me niks uit, eigenlijk. Ik zie dat ding toch nooit.

je moet wel iets slims doen met je schoolfoto van je hoofd (ik neem aan dat je de klassenfoto hebt als je over ej schoenen praat?) met je shirt moet je wel oppassen, dat het er niet raar uitziet als je alleen maar tot de hals kijkt.