Schoolfoto ;l

we hebben morgen dus al schoolfoto,
maar ik weet absoluut niet wat ik met mijn haar moet doen.
&Nee ik ben niet zo’n zeikerig typje dat zich helemaal speciaal gaat
aandoen voor zo’n foto,
maar ik heb elk jaar mijn haar simpel losjes op de foto gehad,
maar ik wil eens wat anders.

Ik heb al op youtube naar hair-turorials gekeken,
maar zie alleen maar dingen die als ik op de fiets aankom
op school helemaal niet meer zullen zitten.

Dus iemand ideeën?

Ga extra vroeg naar school en fix je haar daar weer even?

Je kan je haar anders ook subtiel krullen/stijlen.

Maar eigenlijk vind ik dat je er op de schoolfoto gewoon uit moet zien zoals je er in dat jaar gewoon uit zag, aangezien het daarvan toch een reflectie is.

Jezus het is maar je schoolfoto XD

Ja dat is ook wel zo, maar ik wil ook niet dat ik later terug kijk op die foto’s en op elke foto mn haar ong. hetzelfde zit ;3

Kijk op google naar plaatjes van Lauren Conrad, Whitney port oid, die hebben altijd van die vlechtjes enz.

is het dan niet gewoon tijd voor een nieuwe coupe? waarom is die schoolfoto belangrijk, als je dus al (als ik je goed begrijp) jaren hetzelfde kapsel hebt? ga naar de kapper :slightly_smiling_face:

Gewoon zoals je ze nu ook hebt, dan weet je wel dat je haren goed zitten :’)

Nee heb niet t zelfde kapsel,
maar altijd al lang haar & los enzo :grin:

Maar het is ook niet belangrijk ofzo, als ik niks weet ga ik gewoon normaal met mn haar, maar k wilde ns een beetje wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Doe je haar iniedergeval niet strak vast naar achteren, dat ziet er vaak raar uit.

haha dat had een vriendin van me op een foto,
ze leek net kaal :grinning:

Pak gewoon wat strengen van voren net boven je oren en doe ze naar achter met een klipje

Gewoon iets natuurlijks uitproberen, staat vaak het mooist. Ik zou even voor de spiegel oefenen! :grinning: