Schoolfoto » Kapsel.

Heei «3.

ik heb woensdag weer schoolfoto |-)!
ik ben alleen inspiratieloosz voor een kapsel,
ik heb al 3 keer me haar gestyld & dat gaat vervelen.
krullen, zit niet echt goed,
ik heb verder best dik haar,
dus…
kunnen jullie helpen (A)?

alvfast bedankt (L)!

Heb je wel eens met een krultang gedaan dan? ik heb ook dik haar, maar met krultang wordt het wel mooi :slightly_smiling_face:

:O,
blijft het dan niet dik ?
ehmm, dan ga ik het van een vriendin lenen,
ik heb alleen een stijltang :Z!

word het niet dikk ?

Nee hoor=) Ik heb ook best dik haar en met een krultang wordt het heel mooi=) helemaal niett dik ofso

oke,
dus snel ik heb het gekruld wat voor creme ofzo moet ik er dan indoen ?

wat moet ik in me haar voor creme/olie doen als ik het gekruld heb ?

ik heb er nix ingedaan alleen heel veel hairspray voor het geval dat het uit zou zakken… was voor een schoolfeest aan het eind van de avond was het wel een beetje uitgezakt dus je moet er wel veel in doen… en het wordt echt niet dik!

OMG ik heb woensdag ook school foto’s maar dan moet ik naar het ziekenhuis :expressionless: maar ja ik heb ze voig jaar in een staartje gedaan maar dat zag echt niet uit dat doe ik niet meer ik had meteen een hele bolle kop =P maar we moesten toch op en nieuw op de foto of zo omdat er iets was mislukt =P ik doe ze dit jaar gwn stylen en golfjes maken anders krijg ik super pluis dat ziet ook echt niet uit maar ja dat duurt echt super lang me haren doen dan en als ik dan naar school moet en het is super renig weer of vochtig mistig of zo pluist het weet helemaal maar ja dan neem ik gwn mijn andrelon glad en steil mee dat werkt echt super fyn vind ik =P haha

Gewoon zoals je je haar het vaakst hebt… ? :stuck_out_tongue: Zó belangrijk is het toch niet :wink:

Scoolfoto Gehad vandaag
VRE-SE-LIJK! Zoals elk jaar…
Doe gewoon niet te moeilijk met je haar :wink:
xx

Ik vind het een beetje onzin dat iedereen zich zo aansteld over schoolfoto’s. Ik bedoel; boeien! Je staat wel vaker slecht op een foto, en over het algemeen hebben de mensen die het meeste zeuren de mooiste foto’s.

mijn school doet niet aan schoolfoto’s, en dat vind ik ontzettend jammer! Ik heb nu geen foto’s om op terug te kijken, terwijl dat altijd super grappig is!

lekker belangrijk !!!

Wij weten niet hoe jouw haar eruitziet dus wij kunnen ook niet zeggen of je het moet steilen of krullen. Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt.

Wij hebben groepsfoto’s wel elk jaar en pasfoto’s niet. Ik heb op school nog steeds de pasfoto uit de 1e, hoop dat we dit jaar een nieuwe krijgen (zit nu in de 4e).

Doe gewoon hoe jij je haar leuk vind joh :wink:
Niet al die moeilijk heid er om heen

http://album.partyflock.nl/12309006.jpg

Zoiets misschien? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een vlecht opzij, zoals laatst al een artiekeltje was. Moet je wel in het midden doen achter en dan over je schouder hangen als de foto gemaakt gaat worden, want bij ons moet je altijd naar rechts zitten.

vlechtje in je haar ofzo en derest gewoon los

mijn zus en ik zate vorig jaar in de zelfde klas hebbe ze de namen omgewisseld … en ze blijfe ophangen in de school de klassen foto’s