schoolfeest.

lieve girls, volgende week donderdag heb ik een schoolfeest.
je denkt misschien ben je er nu al mee bezig wat je aan doet?
maar morgen krijg ik mijn kleedgeld voor het najaar, & waar we gaan winkelen is een verassing.
het thema van het feest is “bling bling”, er wordt ook een prijs uitgereikt maar ik wil niet al te veel opvallen zegmaar.
kunnen jullie mij misschien een beetje helpen & zeggen waar ze bijvoorbeeld leuke jurkjes voor dat feest verkopen maar die je ook nog voor gewoon aan kan?
x linn

h&m?

bij de coolcat hebben ze ook van die glitter dingen!

zoiets had ik al wel in gedachte zegmaar, maar toch heel erg bedankt voor je reactie.

Ik zou je kleding lekker basic houden!
En ga lekker los met accessoires en sieraden!

ach ik haat thema’s. ;p

ehm, doe lekker ordinair glitteroorbellen in enzo

hihihihi, dankjewel allebei, ik vind het bijvoorbeeld wel leuk om zegmaar zo’n brocante jurkje of langer blousje aan te doen met een legging en uggs ofzo. met heel veel gekleurde accessoires en grote oorbellen enzo.
ik ging vandaag shoppen in zwolle maar daar hebben ze wel veel van die dure winkels. ik had wel een jurkje van H&M gezien. maar daar zaten allemaal vlekken op die er niet hoorde, jammer duss.

nog meer reacties?

Misschien is het leuk om met een groepje een beetje hetzelfde te doen?? Bijvoorbeeld allemaal zelfde shirtje maar andere kleur of zelfde oorbellen/iets in je haar?? Wij zijn bijvoorbeeld afgelopen jaar met een groepje in het wit gegaan en dan van die glow in the dark bandjes om je arm en in je oorbellen

Ik zou bij Wonder Woman kijken, bij de H&M, bij de V&D hebben ze zo af en toe ook wel leuke dingen. Anders kijk je of je een leuk shirtje heb, dat kan je dan altijd combineren met sieraden.

wonder woman & coolcat zou ik kijken als ik jou was :slightly_smiling_face:
Zo’n panterprint shirtje met een leren legging en van die heeeeele grote gouden oorbellen ! Succes.

dankjewel allemaal, echt superlief van julliee. (ll)

ik zou geen uggs doen, vind ik zo stom staan op een feestje!

ik zou eerder bang zijn dat ik heel mn uggs vernaai dan!
je uggs vinden bier+ander drinken meestal niet zo leuk… :sob::muscle:

ik zou een lang hemdje aan doen ofzo op een legging en dan leuke schoenen eronder. ik zou alleen iets met de acessoires iets blingblings doen, ik vind glitter al snel een beetje ordinair staan.

ik zou gewoon even kijken in de standaard winkels, zoals h&m coolcat new yorker the sting zara only intercity etc.

jaa, dat met allemaal glitter vind ik ook snel ordinair.
& die outfit vind ik echt cute, thankyou.

Coolcat heeft veel glittergevalletjes.