Schoolfeest, wat moet ik aan?

Haaaj,
Ik heb hele leuke rozehakken maar weet niet waar ik een leuk roze (niet te duur) jurkje erbij kan kopen?
Alvast bedankt =)

ik zou absoluut geen roze jurkje erbij aan doen als je geen barbie wil lijken
\maar euhm, h&m? c&a?

ik heb een heel kort knalroze jurkje van ichi, maar denk niet dat ze het nu nog verkopen…

Oke, bedankt

bij de vila hebben ze nu een knal rose strappless jrukje
heel leuk maar wel heel fel

Oh dat vind ik juist cool! Roze hakken en roze jurkje:P
Maar ja idd H&M ofzow?
Ik heb echt een te super cute maar dan wel zwart jurkje daar ooit gekocht.

Waar verkopen ze Villa?
Love the brand, maar kan het bijna nooit ergens vinden =/

In de Villa winkel zelf.

Oh, die hebben ze volgensmij niet in Utrecht of omstreken…

[b]als je gaat shoppen vind je heus wel een roze jurkje…

in plaats dat je op je luie reed voor de pc zit…[/b]

reet dan nog altijd he.

Gewoon in de buurt kijken, winkeltjes, lekker snuffelen, kom je vanzelf wat moois tegen!

[b]mierenneuker.

he moet met een streepje naar links… hè![/b]

wtf? wat wordt er moeilijk gedaan, en ze vraagt om welke winkels, ik neem aan dat ze zsm zelf de stad in gaat. maar voordat ze heel de stad door is, wil ze het liefst vantevoren weten welke winkels iets in die richting verkopen.
pfoe wat een gezeik zeg

Doe eens normaal zeg.
Je bent zelf zo dom om reet met een d te schrijven heb vandaag ook al iemand hier wand zien schrijven ipv want, waar moet het heen met de wereld
Van vriendelijk reageren op een verzoek van iemand is nog niemand slechter geworden trouwens =]

[b]@ AnneEvelien : Het is toch niet moeilijk om bij jezelf af te vragen welke winkels iets dergelijks verkopen? waarom ga je eropin als je het gezeik vind?

@ Miiamore : Weet jij nog meer winkels op te noemen die nu al genoemt zijn? Ga jij ook al mierenneuken? ik neem aan dat iedereen wel het verstand heeft om te begrijpen dat ik met reed, reet bedoel, net als jou wand/t verhaal. Pff echt joh. Waar moet het heen met de wereld om zo moeilijk te doen om kleine dingetjes… Ik ben te begrijpen toch?[/b]

Laten we er inderdaad maar weer mee ophouden, want sommige mensen kunnen duidelijk commentaar niet helemaal verwerken.
Dus we vergeten het weer, en focussen weer op het onderwerp.

[b]pff, te beroerd om namen te noemen, en jezelf de hemel in te prijzen dat je weer ontopic wil.

ik vraag niet om commentaar dus ik weet niet wie er meer moeite mee heeft?

en nou niet zeggen ja maar ik had toch niet gezegd dat het om jou ging. ik ben niet dom.[/b]

Ik heb ook nergens gezegd dat je om commentaar vroeg. Een leescursus kan er voor jou ook nog wel bij =). En mezelf de hemel in prijzen? Dat stukje heb ik dan weer gemist in mijn berichtje. Dat heet namelijk normaal zijn, en het doel van het forum volgen.

En dom zo kom je wel degelijk over, vooral de fantastische argumenten die je gebruikt.

Vila verkopen ze bij Van Dijk in Waalwijk, als je toevallig in de buurt woont? Ik heb daar mn jurk voor het gala vandaan. xD

Wtf is dat trouwens met die ‘ruzie’ hier? Je kan tegenwoordig ook niks meer vragen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

jij zegt sommige mensen kunnen commentaar niet verwerken.
oke. ik voel me aangesproken. MAAR heb ik om commentaar gevraagd, ik gaaf degene van dit topic advies op MIJN manier.
savvie?