schoolfeest thema tijdmachine

hee meiden, ik heb binnenkort een schoolfeest en het thema is tijdmachine, en ik weet echt niet wat ik aan moet doen :sob::sob: alle meisjes gaan een in een kort broekje en dan met van die hoge sokken, maar ik wil iets orgineels. iemand ideeen ? alvast bedankt xx

Iets met een verwijzing naar een bekend persoon van vroeger?

Als je echt origineel wil zijn, ga je met je tijdmachine naar de toekomst.

Wat heeft een kort broekje en sokken met een tijdmachine te maken? :’]

En qua ideeën, tja, ik weet niet of je Doctor Who kent. Of een film over tijdreizen o.i.d. Misschien kan je als een karakter uit die series gaan. Of als robot, of juist als een oud vintage persoon.

Ga gewoon als iemand van the flinstones

Ga als een Tardis! Google is your friend, iets beters bij het thema passend bestaat niet.

Ga als marilyn monroe :sunglasses:

Ik zou jaren 80 doen gewoon aan je ma of tante ofzo vragen of die nog iets van vroeger in de kast heeft liggen, haar touperen, haarbandje erbij, dikke make up en klaar is kees

Je kan alles doen toch? Beetje jammer als de tijdmachine alleen naar de 80s gaat :wink: (Bij dat soort feestjes vindt iedereen t altijd heel leuk als iemand een beetje iets opvallends doet, maar bijna niemand durft dat… dus gaat iedereen maar 80s :wink:)

• Holbewoonster
  • Wit laken over wit jurkje en groen kransje op je hoofd als soort van Griekse godin
  • Empire stijl jurk met tuttig hoedje als in pride & prejudice (al moet je daar wel even aan zien te komen, haha)
  • 20s, 50s, 60s, 70s (allemaal heel makkelijk aan te komen)
  • Iets uit de toekomst, zou ik dan geloof ik maar doen met een hoop metallic en zo.