Schoolfeest. Thema ; FOUT.

Hi guys,
Het schoolfeest komt er weer aan.
Maar nu met het thema fout.
Ik heb al met een vriendin zitten brainstormen zoals een roze legging met een panterprintjurkje en shuttershades,en ons haar heel raar.
Maar ik wil er ook nog wel een beetje leuk uitzien,dus een beetje FOUT,maar toch leuk.
Ik kan zo iets uit de kast pakken wat helemaal niet bij elkaar past,maar het moet wel een beetje staan.
Iemand een idee?
x

-

ja doe iniedergeval iets met een roze legging :grinning:
leuk thema, haha!

compleet in het roze

haha dat hadden wij ook een keer, iedereen ging een beetje als hoer zelfs de jongens :stuck_out_tongue:

Ik had ook gewoon roze panty, zwarte sokken etc aan.

http://94.100.114.139/924100001-924150000/924105501-924105600/924105547_5_7hJu_1.jpeg

Dit was dan met nachtvolleybal,
maar kijk gewoon wat voor foute kleren je hebt.
Hoe vloekender, hoe beter. (:

Lekker veel printjes met elkaar matchen enja die roze legging is ook leuk!

bij ons was het foute fittness

kort fel geleurd broekje, gekleurde legging, 2 (of 3) tanktops over elkaar, shuttershades en felle gympen of pumps.

oja, beenwarmers zijn ook lekker fout.

Hakken met sokken!! Dat is echt heel hip, maar als je net de goede kleuren uitzoekt ook errug fout! Bijvoorbeeld paars en oranje.

Dat thema had ik ook vorig jaar! echt heel leuk, haha

http://img135.imageshack.us/img135/1686/4713994816ddgg.jpg

Dit was mijn outfit, misschien niet heel goed zichtbaar…
beenwarmers, twee verschillende schoenen, heeeeeel veel lelijk make-up, gekleurde armbandjes, raar ding om mn hoofd, staart aan de zijkant van mn hoofd, gekleurde legging, gekleurd broekje, sjaaltje om mn shirtje heen geknoopt

we gingen allebei hetzelfde, want dat vonden we ook ‘fout’ om hetzelfde aan te doen, haha ( alleen dan net wat andere kleurtjes…)

hahaa echt leuke dingen !
upp.

als je het fout doet, doe het dan wel goed dus maak het niet lelijk maar mooi fout om het zo te zeggen. :stuck_out_tongue:

amen, zoiets bedoelde ik, alleen zou ik het dan zonder die twee verschillende schoenen en dat hoofd ding doen als je niet te lelijk wilt gaan, en eh lelijke make-up is ook niet zo charmant (: Je kan ook een foute outfit met mooie make-up doen.

verder wel heel gaaf.

ik wil ook thema fout! dat lijkt me echt leuk.
en ik zou gewoon helemaal fout gaan hoor, waarom moet je er een beetje normaal uitzien?
ik hou niet van mensen die het thema verpesten. :flushed:

ik hoorde vrijdag toevallig van iemand die bij t thema fout alle prijskaartjes overal aan had laten hangen, dat vind ik ook wel een grappige variatie op t thema fout !

Een meisje van mijn school was in haar pyama gekomen, echt zo een teddybeertjes pyama, haha heeeel grappig was dat. En dan had ze ook nog zo een grote knuffelbeer onder haar arm. Ze was iig fout :relieved:

uppp ! :grinning:

Ja,ik hoop wel dat iedereen fout gaat.
Daar sta ik straks met me foute kleren en iedereen in gala jurken haha.
Maar het is wel een heel leuk thema :grinning:

upp.
weet iemand waar je leuke foute kleren kan halen voor niet zoveel geld?