Schoolfeest : proud to be fout. wat moet ik aan?

Ik denk dat de titel het grotendeels al zegt. Vanavond heeft onze school, het jaarlijkse schoolfeest met als thema: proud to be fout. Ik heb alleen werkelijk geen idee wat ik aan moet trekken. Heb jij een idee? :wink:

panterprint top, roze legging etc etc

kan btw in het ‘wat aan te trekken’ topic! (:

Ohja, je hebt gelijk ^^

witte legging met sandalen eronder en sokken in je sandalen :stuck_out_tongue: en dan kan je verder wel een leuk jurkje aandoen

Ooeeie, jaa die sokken in sandalen! echt fout. Helaas heb ik geen sandalen, maar wel van die ( ik ga ze even omschrijven) sandalen met een teending erin tsja … oké! Ik doe verder een hele gekleurde ( van mn vader) blouse aan denk ik. Ik neem aan, dat dat fout genoeg is .

wij hadden dat thema ook op mijn vorige school.
Ik had een knal rode legging aan met een knalgeel topje en een paars shirt er op en een oranje slinger .

Veel felle kleuren die niet bij elkaar passen, haha! En je haar in staartjes ofzo en een nerdbril en beenwarmers ofzo als je die hebt?

Waauw, goede ideeén! Ik ga wel als flowerpower denk ik! :wink:

misschien dat je wat leuks voorbij zie komen .
dit is een filmpje van ons schoolfeest toen :

bij 0.04 aan de linker kant met de mic ben ik
aldus rode legging en paars shirt :stuck_out_tongue: ( mét beenwarmers idd)

Hahaha, Super leuk om te zien! Kom helemaal in de stemming! Je had trouwens een top outfit! :wink:

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-wat-aan-te-trekken-…-195777.0.html