schoolfeest outfit, help!

haay, ik heb aanstaande vrijdag dus een schoolfeest alleen zit nogal in een kledingcrisis. heeft iemand een leuk idee voor een outfit ? en waar te kopen, zegmaar ?
alvast bedankt!

Gewoon een broek, gympen en een leuk topje (:

Jurkje bij de H&M/Zara enz.
Hakken heb je vast nog in de kast liggen. ;p

Boeiend? trek gewoon wat uit je kast ?

Gewoon iets dat je mooi vindt en waar je je fijn in voelt.

gewoon leuk topje… vind je overal denk welx) & gewoon gympen, zou geen hakken aandoen, want het is maar een schoolfeest :stuck_out_tongue:

wij weten wat er in jou klerenkast hangt

allemaal bedankt voor de reacties! (:

ik kocht vroeger altijd iets nieuws, maar uiteindelijk trok ik het daarna nooit meer aan. ik zou gewoon voor iets gaan wat je al hebt, beetje combineren. zolang je er zelf maar een leuk feest van maakt, dan boeit het niet wat je aan hebt.

Ehm, gezien je leeftijd is een hempje, broek/H&M rokje + panty en gympjes wel goed I guess? (:

Naar feestjes draag ik altijd gewoon een broek, All Stars, hempje met print en vestje. Best wel simpel altijd, maar ik voel me op feestjes anders zo overdressed, dat heb ik veel minder op school.

Een jurkje/rok met hakken staat wel heel leuk maar dat lijkt mij helemaal niet fijn zitten. Als mensen op een feestje dat aanhebben vind ik het altijd beetje ‘te veel je best op gedaan’ eruitzien. Maar zelf weten. (:

haha dat deed ik ook altijd en nu heb ik een kast vol met kleding die ik maar 1x heb aangehad, best zonde eigenlijk