Schoolfeest,hopeloos verliefd.

Nou,ik heb dus volgende week een schoolfeest en daar komt een jongen waar ik hopeloos verliefd op ben,ik zal het eens uitleggen ^^.

Vorig jaar,was ik in het bgein van het jaar op hem verliefd,maar hij niet op mij,en na een maand ofzo was mijn verliefdheid over en toen was hij wél op mij.Beetje verwarrend dus,maar ik was er niet meer op en nu,een jaar later,ben ik er weer hopeloos verliefd op maar hij ziet me niet staan (denk ik,want een vriend zegt van wel,?)

Nou zou ik graag op het schoolfeest met hem slowen maar moet ik dan op hem afstappen ofzo?Ben namelijk hélmààl niet verlegen bij jongens behalve bij hem.En zeg niet van: ga er gewoon op af want gezegd is makkelijker dan gedaan.

Groetjes uit Belgium x)
(Hebben jullie ook tips voor een outfit?)

ga er gewoon op af want gezegd is makkelijker dan gedaan

of sta gwn dicht bij hem in de buurt mss komt hy vanzelf wel naar je toe
een zwarte skinny met een leuk topje??

-

Maar ik ben wel erg verlegen,dus naar hem toe gaan en direct vragen zou ik niet zo vlug doen.
Nog andere tips?

go for cookie’s zelfvertrouwen

Er is weinig keus als je niet zelf op hem af wil stappen. Natuurlijk kun je wel je vriendinnen op hem afsturen, zodat die hem kunnen vragen of hij met je wil dansen. Zo hoef je niet zelf op hem af te stappen. Of je kan natuurlijk van te voren op msn kijken of hij je leuk vindt, door bijvoorbeeld een beetje te flirten ofzo. Als hij je wel ziet zitten, kun je de moed daarna bijeen rapen om hem te vragen.

Heb je z’n 06 / msn / hyve?
want dan kan je een beetje laten merken en zeggen met wie ga jij slowen op het schoolfeest *wenkwenk* en zo steeds meer laten merken, en uhmm als dat niet lukt vraag je of z’n vriend 't regelt, ( die gene die zei dat hij je wel zag staan) en kleding tips; glitterachtig?..

Haha ja xd

Bedankt,ik heb besloten om toch gewoon op hem af te stappen en als hij weigert is dat pech voor hem :grin:

Ja,het was gisteren.
Hij is zelf naar mij gekomen om te dansen en slowen :slightly_smiling_face:

Oooooh, das helemaal mooi haha =D

ga gewoon naar hem toe knoop een gesprek met hem aan tijdje pirate

daarna zeg je voor de gein iets van laten we dalijk lekker gaan danzen en dan zie je wel hoe die daar op reageert.niet geschoten is altijd mis.je heb niks teverliese

[s]Gewoon iemand die hem kent en jou met hem laten praten en dan ga je erbij staan. En als outfit gewoon een skinny met leuk topje.

hehe, volgende week ook schoolfeest, en ga hetzelfde plan uitvoeren (A)[/s]

oh, het is al geweest, haha, leuk voor je! en hoe gaat het nu verder (H)?

en en en ? hoe is het verder afgelopen? Leuk voor je meis! X

idd. vertel! xoxo

Wel,hij vond de slow ‘leuk’ :slightly_smiling_face:
En we hebben nog gedanst enz.
En we gaan in april met 'n paar vrienden allebei naar Walibi :slightly_smiling_face:
Dus het gaat goed : D

Maar ehm,ik ben nl. bang dat hij maandag weer gaat doen alsof er niets gebeurd is.terwijl ja,de slow was niet een ‘normale’ slow zullen we zeggen,het was echt buik tegen buik en zijn lippen heel dicht bij de mijne.En
wanneer ik perongeluk een beetje afstand nam trok hij me weer terug.Maar nu weet ik niet hoe ik tegen hem moet doen? En ik heb zijn gsm-nummer en msn maar hij komt niet vaak op msn en antwoordt bijna niet op smsjes.
Wat moet ik doen?
(Btw,een vriend van mij denkt dat die jongen op mij is,maar ik weet het niet…)

help? xD

Oeh, leuk. Maar heb je hem al gesmst dan? (: