schoolboeken

hallo!
als ik mijn schoolboeken opruim, blijft dat nooit opgeruimt
ik heb al heel veel dinge gepprobeert maaar het wort tog weer
een hele puinzooi. hoe doen jullie het?
tipsssss?

x x x x

huh? Je kunt je boeken niet opgeruimd houden?

ja zoiets het wort een hele zooi ik kan het echt nie opgeruimt houwe.
miss heeft iemant een idee of een manier ofzo om je boeken opgeruimt
te houwe.

x x x x

Ik heb gewoon een plank waar ik al mn boeken opzet, als je gewoon zorgt dat je ze netjes terugzet als je ze gebruikt hebt is het toch niet zo moeilijk?

Inderdaad, een boekenplank. Met boeken moet je sowieso netjes zijn.

Ik leg ze in mijn bureau. Ik heb zegmaar 2 van die gaten erin, waar precies al mijn boeken in passen.

En leg ze gewoon 1 keer in de zoveel tijd weer op volgorde, boeken/werkboeken/schriften per vak bij elkaar.

ik heb al mn boeken op school in m’n kluisje? als ik ze thuis heb, leer ik of maak ik er huiswerk mee, en daarna/daarvoor liggen ze op m’n bureau of in mn tas. nog nooit een boek kwijtgeraakt of kapot of rommelig ofzo :slightly_smiling_face:

alle losse papieren appart houden en dan elke zondag even alles opnieuw netjes neerzetten, ben je misschien 5min. maximaal mee bezig;)

lol. gewoon opstapelen inde kast ofzo. wat is daar moeilijk aan

Alle boeken in een rijtje naast elkaar of alle boeken opgestapeld op elkaar.
Hoe kun je daar een zooi van maken :stuck_out_tongue:?

Nou hier had ik ook altijd last van hoor, maar nu heb ik 2 mooie nieuwe boekenkasten en daar staat alles dan in. Mijn grootste probleem is altijd dat ik mijn kluisje niet netjes kan houden, o.a omdat alles altijd snelsnel moet.
En idd wat perfectlove zegt, ik heb ook al mijn boeken in mijn kluisje waarvoor ik die dag dan geen hw hoef te maken.