Schoolboeken

Hallo,
ik wou hier eigenlijk niet een nieuw topic voor aanmaken, maar kon er zo niet een vinden waar dit bij paste.

Ik ben klaar met mijn opleiding en wil daarom graag mijn schoolboeken verkopen. Ik heb ze al op marktplaats gezet en op facebook aangeboden, maar krijg er maar geen reacties op en wil ze echt kwijt want ik heb er nu toch niks meer aan en heb er zelf best wel veel voor moeten betalen.

Iemand tips of ervaringen voor/met schoolboeken verkopen?

Via bol.com? Dan kun je ook je boeken aan hen zelf verkopen.

Ojaa zoiets hoorde ik inderdaad. heb je daar ervaring mee? want ik weet niet hoe dat te werk gaat en wat de prijzen daarvoor zijn?

Nee sorry, daar kan ik je niet verder mee helpen. Staat er niets over op hun site?

Misschien komen er ook meer reacties in de vakantie, wanneer mensen weten dat ze die opleiding gaan doen en dus weten welke boeken ze moeten hebben.

In de vakanties gaan ze als een speer :slightly_smiling_face:
Ik verkocht ze allemaal op bol.com. Je kan zelf een prijs instellen + de staat aangeven, als iemand het dan koopt krijg je een mail van bol.com met daarin een factuur die je uitprint en bij het boek stopt.

Enige nadeel is dat bol.com ook een % neemt maar je hoeft zelf niks te overleggen met de klant (tenzij ze een vraag sturen), alleen maar het boek te versturen.
Ik heb in 1-2 weken voor €125 verkocht (6 boeken)

Je bent te vroeg denk ik. Gewoon in de zomervakantie nog een keer opnieuw uploaden.