Schoolboeken opbergen

Heee iedereen!

School begint weer, en dan was mijn vraag: Hoe bergen jullie je schoolboeken op? en waar? Ik kan het niet in een lade doen want dan word het errug stoffig. Gewoon iets wat handig en efficient is :stuck_out_tongue:

Help!

xx

Op een plank met boekensteundingen. :ok_woman: natuurlijk

ik heb ze gewoon op de onderste plank van mijn kledingkast.

-

Ik heb het in een mand waar eerst een boodschappenpakket in zat ;]

In m’n tas. Ik heb maar 3 boeken voor heel het jaar en die heb ik elke dag nodig. Dus die haal ik niet uit m’n tas, ook niet met vakanties. (:

In mn boekenkast xd.

verspreid over de grond ;p.
maar wat maakt het uit of ze stoffig worden je gebruikt ze toch elke week zo snel komt stof toch niet?

Onder mijn wasbak in zo’n kast ding :grin:

vorig jaar had ik het op een plank aan de muur xD
en dit jaar laat ik alles in mijn kluisje.

Als je huiswerk hebt neem je toch boeken mee naar huis?

ghehe
daar hebben ze 'n uitvinding voor… *spannend muziekje*… de boekenkast! :grinning_face_with_smiling_eyes: Handig én efficient. (:

maar als ik geen hw heb dan laat ik m’n boeken in m’n kluisje op school.

ik vind dat reacties van boekenkast wel eenbeetje raar iedereen weet dat je je boeken in boekenkast kan propen maar als jou kamer 1 meter bij 1,5 meter is dan heb je weinig plek.

ik heb zo’n mandje in die onder mij bed.

ik heb ze ook op de onderste plank van mn kledingkast… samen met nog wat andere zooi :slightly_smiling_face:

ik heb gewoon bij de blokker een gekleudre bak gehaald en daar doe ik het in en zet ik het onder het bed :slightly_smiling_face:

Zij vraagt: “Hoe bergen jullie je schoolboeken op?” En mensen geven boekenkast als antwoord. Er zijn ook mensen die geen plek hebben voor een mandje onder hun bed, hoor. Dat gaat bij mij namelijk niet, omdat er lades in zitten, te klein voor boeken.

Worden boeken in een mandje onder een bed niet erg stoffig? Er komt zoveel stof uit een matras, en de meeste bedden waar iets onder kan, hebben een open lattenbodem.

Als je geen plaats voor een boekenkast hebt, kun je ook een boekenplankje ophangen. Of ze gewoon in een hoekje opstapelen, wat ik altijd doe :’)

ik heb een bureau met aan 1 kant 2 laatjes en dan doe ik in de onderste de boeken die ik later nodig heb , b/c/d boeken / werkboeken enz.
En aan de andere kant een kastje met 2 planken en daar liggen mijn boeken dan.

.