Schoolboeken in tas

Ik heb nu ongeveer 3 boeken en 1 woordenboek in een zwarte (niet supergrote) invito tas. Hij voelt wel zwaar aan maar ook niet van, jeeeezus. :stuck_out_tongue:
Gewoon normaal, maar nu ben ik toch wel bang dat ie misschien kan scheuren ofzo? Maar dat hoort toch niet te gebeuren bij 3 boeken, 1 woordenboek en wat eten? De boeken zijn overigens niet echt dik…vrij licht zelfs.

Just wondering!

Dankjewel x

ik weet niet wat voor invito tas, je hebt verschillende de ene is vast steviger dan de andere. Ik heb een Invito tas en die heb ik best vaak gebruikt voor school met veèl boeken.

Ehm ja, hij is gewoon niet supergroot en zwart met twee vakjes aan de zijkant…maar ik denk dat ie dit wel moet houden…lijkt me eigenlijk een beetje raar als een tas 3 schoolboeken en 1 woordenboek niet aan kan.

ik heb zelf al een jaar en invito tas en daar doe ik soms 4 tot 6 boeken in en hij is niet kapot…

ja hij is versleten maarja een jaar elke dag gebruiken…

Mijn Invito tas scheurde bij 5 boeken ofzo.
Had hem net 2 dagen ofzo

Ik gebruik mijn invito tas elke dag voor school, niets mis mee.

mijn invito tas heeft het ongeveer een jaar volgehouden en toen is er een hengels los gegaan.

verschilt natuurlijk wel per tas :slightly_smiling_face:

ja, dat zou hij normaal gesproken wel moeten houden!

Ik heb mijn invitotas nu ook een halfjaar en mijn lange hengsel is kapot :frowning_face:

Ik gebruik mijn invito tas elke dag, heb ook zo’n zwart exemplaar met twee vakjes voor. Mijn boeken passen er gewoon in, elke dag 6 verschillende vakken…

Een van de twee korte hengsel is kapot, maar dat komt ook doordat mijn vriend er per ongeluk heel hard aan ging trekken - maar ik krijg het van hem vergoed, haha.

Hangt af van tas tot tas

Dat moet toch wel kunnen, zo zwaar kan dat nooit zijn en het zou wel een erg slechte tas zijn als hij daar niet tegen zou kunnen.

-

mijn halve school loopt met invitotassen dus ik denk dat het wel moet lukken…