schoolboeken in epub GRATIS

Hallo allemaal!,

Ik heb een vraagje.
Via een forum hier heb ik leesboeken van een dropbox gehaald die door iemand van hier gemaakt was.
Nou heb ik een vraagje. Is er ook zo een dropbox voor studieboeken? Ik ben namelijk opzoek naar de epub versie van methodische beroepsvorming!
Want zoals elke student ondertussen wel weet zijn studieboeken achterlijk duur!
Plz help me!!!

x

p.s. dit is het boek wat ik bedoel

Geen idee… Ik keek soms weleens een leraar lief aan en dan mocht ik het boek kopieren of kopieetjes maken van een klasgenootje. Studieboeken zijn inderdaad heeel duur. Upje voor je topic, misschien dat iemand je kan helpen!

Daarom!, ik zal vast niet de enige student zijn die met dit probleem zit.
Dus ik vroeg me af of iemand hier inderdaad al wat op hand gevonden.
Kopietjes maken kan inderdaad ook maar als het boek wat je nodig heb 202 pagina’s is en je ze allemaal nodig hebt kan ik hem net zo goed kopen hihi!!

Bij mij op school kan ik gratis boeken lenen. Kan dat bij jou op school niet? Anders samenvattingen. Ik weet in ieder geval niets van boeken die online staan af. Nog nooit iets gevonden.

Maar jouw boek is maar 22 euro ja. Ik heb alleen maar boeken van boven de 60/70 euro en met uitschieters tot 120 eur0 per boek.

Het is ff een voorbeeldboek… toevallig een die ik nu nodig heb. Ik studeer zelf juridisch medewerker dus ik weeet wat van duren boeken af… voor twee schooljaren al 1100 aan boeken besteed. DUs…
Dit is ook het goedkoopste boek wat ik moet hebben maar zit toevallig nu even krap in de centen.

Ik heb veel studieboeken op piratebay gevonden. Scheelt veel geld.

Veel van mij boeken stonden ook op google books.