Schoolbloopers

Plaats hier jou schoolbloopers ! :grin:

Ik zal er nu eentje vertellen, vandaag meegemaakt.
Ik moest een presentatie doen, (zonder spiekbriefjes)
en toen kreeg ik een black out.
uhm… uhm… uhm…
en toen… schoot ik keihard in de lach
En toen lag ik echt in een deuk en kon ik niet stoppen met lachen xD
Werd de docent wel erg boos van, maja.
Had er uiteindelijk een 4 voor gekregen.

UP
ik heb een keer meneer tegen een lerares gezegd zoals bijna iedereen denkik maar verder gaat het niet echt…
xx

vorig jaar in een frans les, hadden het er met een jongen over dat zn vriendinnnetje het uit had gemaakt. volgens hem had de verkering hem veel geld gekost, dus ik zo van : ooooooh heeft ze je helemaal afgetroggeld… mrjah dat kwam er een beetje fout uit dus de hele klas dacht dat ik had gezegt : ooooooooooh heeft ze je helemaal afgetrokken… . gelukkig moest ik er zelf ook erg om lachen :-d

Er is toch een algemeen blooper topic?

Ik laatst door de klas: Mam!!!
Bedoel in mijn docente:blush:
Gelukkig hoorde alleen een vriendin het, dus de schade viel mee.

Ik had ook een keer een blackout en nou ja toen ging ik lachen en rondjes draaien heel schaamtelijk. xD

ik moest een keer heel nodig naar de wc dus eindelijk mocht ik na paar minuten kwam ik terug en liep de klas in en opeens begon iedereen te laggen me beste vriendin kwam naar me toe om te zeggen dat er een sliert wc papier uit me broek hing, ik schamen en snel naar de wc

volgende keer beter kijken of er niets uit me broek hangt

haha die van hierboven is het GENANTSTE ever!
nou bij mij … ik ken niet exact waar het kluisje van me vriendin zit, dus ik sta naast haar en er staan drie kluisjes onder elkaar open, ik denk ‘ohja ze had een rode…’ pak ik de sluiter daaruit… hangt er een voetbal aan… ik dacht zo ‘owkeeee’
vraagt zo’n jonge heel droog’ehm mag ik mijn sleutel terug’ en ik ging keihard lachen en gaf hem terug en zei dat ik dacht dat die van mijn vriendin was en toen ging die jongen ook lachen en toen stonden we daar heel droog… en mijn vriendin vroeg naderhand… wie was die jonge

idd daar kan dit ook in.