Schoolbag! ♥

Helloo,

Mijn school begint weer bijna helaas… maar mijn vraag aan jullie is:
Ik zou een mooie schouder/handtas voor school met twee vakken. Hebben jullie tips? En welke hebben jullie? Link or Photo! Kuss

waarom geen goede rugzak? nevermind

heb je al een schoudertas in gedachten?

Ik houd niet zo van rugzakken, ieder zijn smaak :wink:
Ik vind de tassen van Daniel Ray erg leuk, in die richting wil ik er een. Die tassen zijn net wat te klein voor mijn boeken. Ook vind ik een cowboybag leuk, maar dan een neppe versie x

Misschien van Nelly.com? Mijn zus heeft er ook een keer zon cowboybag gekocht. (geen idee of ie echt of nep is, ze heeft hem al niet meer) Geen idee of ze ze nog hebben hoor. xd. Veel sucses. Ik ben zelf trouwens ook voorstander van rugzak. Maarja zoals je al zei: Ieder zijn smaak! (en ik val vaak om als ik een schoudertas opzij heb hangen :p)

Er zijn hier heel veel topics over maar ik heb deze, en ik ben er heel erg tevreden over!

http://www.boxershorts.nl/media/catalog/product/0/0/0013_1_1.jpg

ik zoek een mooie damesschouder/handtas met een speciaal vak voor de laptop, iemand ideeen?

Ik heb vorig jaar een neppe cowboysbag gekocht met laptop vak, even kijken of ik hem nog kan vinden.

Een aanrader, is behoorlijk stevig en kan een laptop + boeken in :slightly_smiling_face:

deze had ik dus zelf ook, maar binnen een paar maanden was de binnenvoering helemaal gescheurd. Bij meer klasgenoten van mij trouwens!

ik heb voor 30 euro een echte leren cowboybag bij de kruidvat gekocht :upside_down_face:
Die aanbieding was vorige week, maar bij sommige kruidvatfilialen liggen ze nog!