Schoolagenda's

De nieuwe schoolagenda’s zijn er al weer een tijdje c:
Ik ben wel benieuwd of jullie er al een hebben gekocht, of kopen jullie gewoon zo’n blanco?

ik heb de zwarte super trash agenda gekocht voor volgendjaar :slightly_smiling_face:

Ik ga denk gewoon een 99 cent agenda halen bij de action en deze vol plakken met foto’s. Ik gebruik mijn agenda zelden, vooral in de laatste jaren niet.

Het schooljaar is nog niet eens afgelopen…

Ik ben ook nog op zoek, dus ik hoopte dat er een leuke langs zou komen xd

Ik heb nog nooit een agenda gebruikt :’)

Ja, ik weet, het nog niet eens vakantie, maar ik zag alle agenda’s alweer liggen, dus ik ben wel benieuwd welke jullie kopen c:

Ik moet nog kijken of ik een agenda van de uni krijg of niet :’) Maar anders dan gewoon een simpele, zonder poespas. Dat vond ik nog leuk in de brugklas, maar daarna heb ik gewoon 5 jaar een simpele van de Bruna gehad.

Zet je al je huiswerk in je telefoon of zo? o.O

Ik heb afgelopen week de Pip agenda gekocht.
Ik vind de agenda heel erg fijn! Hij is alleen wel groot, maar voor mij maakt dat niks uit aangezien ik er heel veel in kwijt moet.

Ik heb er vandaag 1 gehaald omdat ik bang ben dat anders het type dat ik wil hebben op is tegen de tijd dat het vakantie is.
Ik heb eentje met een dag per pagina (of een pagina per dag), daar zijn niet zo veel van in Nederland. Er staat iets van “SRT International BV” in, dus dat zal wel de uitgever of het merk zijn.
Ook staat er helemaal vooraan een formulier met donorregistratie, viel me pas op toen ik hem thuis opensloeg om alles te bekijken. Echt mijn eerste agenda die dat heeft. Sowieso is de hele uitstraling volwassener dan de agenda’s die ik op de middelbare had.

Ik ga dit jaar weer voor de standaard v&d agenda. Overzichtelijk en ik hou ervan om zelf op te gaan pimpen. :slightly_smiling_face: volgende week maar x kopen.

Ik koop altijd een simpele van de Hema. Wel pas met de jaarwisseling.

Ik ga er een bij Paperchase kopen, daar hebben ze zulke leuke en vrolijke agenda’s. Ik hou wel van zulk soort agenda’s, dus het maakt me niks uit dat ik die in het tweede jaar van het hbo heb dan.

Haha ik maak thuis geen huiswerk, en toetsen onthoud ik gewoon.

die van de cosmogirl :upside_down_face:

Deze heb ik! Ben er echt superr blij mee :slightly_smiling_face:

http://shop21.nl/image/cache/data/schoolagendas/schoolagenda%20esprit%202013-2014-500x500.jpg

Hmm, zit nog te twijfelen tussen een agenda met een bladzijde per dag, een simpele om te pimpen of de altijd oh-zo-lieve Disney Cuties. :cold_sweat: