Schoolagenda's 2012/2013

Heee girls,

Ik heb al ff gekeken bij de nieuwe agenda’s voor het komende schooljaar. En er zijn echt een paar leuke! :slightly_smiling_face: Zoals: Elle girl, Oliliy, Pip studio, Fashionista. Ik twijfel alleen nog dus ik dacht even kijken wat de andere hebben/leuk vinden! Plaats hieronder een reactie met de agenda die jij hebt gekocht en waarom! Thank youu <3

Kuss :couplekiss_man_woman:

Die wat jij noemde vind ik ook super!

Eerst dit schooljaar overleven …

Ik koop gewoon elk jaar een Hema agenda. (:

Mijn schoolagenda overleefd het eerste half jaar niet eens.
Ik zou een niet te dure kopen.

hemaaaaaaa

ik heb er nu een van de hitkrant, die is wel fijn :stuck_out_tongue: Maar ik heb hem nu al helemaal vol met plakband etc zitten, dus volgend jaar denk ik gewoon een hemaatje

Ik wil gewoon een hele simpele voor volgend schooljaar.

Ik denk dat ik dit jaar gewoon een witte neem, lekker simpel. Want ik wil er namelijk in kunnen tekenen en als je van dat gekleurde papier hebt is het best irritant

Hallo. HET IS MEI.

^ Nu zijn alle leuke er nog.
Maar ik heb die van America Today gekocht.
Terwijl die van VISCLUB ook echt heel leuk is.

De Agenda’s Van MTV zij ook altijd leuk

Leuk meiden bedankt voor jullie reacties !

Ik had dit jaar een van Oilily en ik vond hem nogal irritant haha, overal tekentjes zodat je niet meer kan lezen wat je schrijft. Ik wou dit jaar voor een Because i’m a girl gaan, maar ik zie hem nog nergens…jammer

Iedereen uit mijn klas heeft zo’n vet dure agenda gekocht, maar na kerst moestten ze hem al bijeenhouden met plakbandjes. Ik heb een agenda van 3 euro van de V&D (wel gepimpt) en hij is nog helemaal perfect :’)

Die heb ik ook nog niet gezien als ik hem tegen kom zal ik het zeggen! Succes nog met zoeken! xx

-

Ben ik nu serieus de enige die het elk jaar lastiger vind worden om er een te kiezen omdat ik ze allemaal net niet leuk genoeg vind?

Ondanks dat ik de kaft vreselijk vind wil ik heel graag die van Superdry omdat de binnenkant gewoon heel mooi simpel is. En het is gewoon papier en niet glad enzo. Maar dat kreng kost 17 euro. :’)
En anders wordt het waarschijnlijk die van Me To You net als dit jaar. Is ook de enige die het het hele schooljaar volhoudt zonder kapot te gaan.

Ik koop de meest simpele, handige en goedkope agenda die er te vinden is.

Maar dan wel aan het begin van volgend schooljaar pas. MENSEN, HET IS NOG MAAR NET MEI.

Oke daar denk ik nu nog niet eens aan Ö ik heb dit jaar Cosmo girl, maar volgend jaar doe ik denk ik zo’n foto-agenda van de hema :slightly_smiling_face: