Schoolagenda???

mijn schoolagenda ziet er niet meer uit.
Bijna nergens verkopen ze nog schoolagenda’s van 2012 / 2013.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een agenda die ik kan gebruiken voor school en die niet te duur is.
en er moeten minimaal 9 regels instaan voor het HW.
De meeste mensen zeggen tegen mij dat ik het ook in mijn mobiel kan doen…
Maar dat kan niet want je mag geen mobiel gebruiken op school, dus dat heeft weinig zin.

Misschien weten jullie nog een webshop of winkel waar ze wel (goedkope) agenda’s hebben
of misschien hebben hebben jullie wel een alternatief. (zoals een weekplanner??)

Xxx

Ps. ik heb al gekeken bij: V&D, Bruna, Edel, Hema en action

Action?

Heb ik ook al gekeken! :flushed:

Ik snap niet hoe je daar geen agenda kunt vinden :’) Je kunt ook gewoon een notitieboekje pakken en per bladzijde een datum nemen en dan opschrijven wat je wilt? Huiswerk enzo, dus.

Kan je niet een gewone agenda van 2013 halen? Ik denk dat er geen schoolagenda’s meer zijn nu…

Misschien gewoon voor de rest van het jaar een 3013 jaaragenda kopen?

Ik eerlijk gezegd ook niet… Bij de V&D hadden ze wel normale agenda’s maar daar kan ik niet mijn huiswerk in kwijt…

Juist haha. :grinning_face_with_smiling_eyes: De toekomst agenda.

Maar zoals er al gezegd word kan je niet gewoon een notitieboekje kopen bij de hema ofzo en de dagen er in schrijven?

En een dagagenda van 2013? Die hebben genoeg ruimte lijkt me.

Ben je serieus in al die winkels geweest en geen agenda gevonden? :’)
Bestel 'm dan online, genoeg keus.

Bij de hema hebben ze gewoon agenda’s, gisteren nog gezien.

Het schooljaar is bijna voorbij, waarom ga je nu nog een nieuwe agenda kopen? Als ik jou was zou ik, zoals anderen al zeiden, gewoon voor die paar maandjes je huiswerk in een notitieboekje opschrijven en dat voor schooljaar 2013/2014 weer een nieuwe agenda kopen!

Bij de Hema hebben ze wel veel… 't is maar net wat je leuk vind.

Je kan ook gewoon ff op internet kijken toch?

Bij de Hema en V&D hebben ze altijd agenda’s. En wat anderen zeggen: je kunt toch ook zelf de datum opschrijven met je huiswerk erbij? Dat zou ik namelijk gewoon doen.

Gewoon een notitieboekje, wat hierboven al is gezegd, dus.

Cheap ass jaaragenda kopen of een app op je gsm gebruiken :wink:

Bij de meeste boekenwinkels (bv Bruna of Boek en Buro) hebben ze die toch ook nog wel?

Wees creatief om zelf een agenda te maken.