school.

Hey!

Ik zit nu echt met iets, wat ik echt even kwijt moet.
Ik kwam net thuis van een gezellig middagje shoppen met wat vriendinnen, toen ging ik mijn timeline van twitter kijken en zag ik dat iemand op twitter had gezet 'omg ik zit bij haar in de klas (zo’n gepest meisje) & haar (mijn naam dus) ’ en iemand had daarop gereageerd met ‘hahaha’ en diegene volgde ik dus.

Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar toch vond ik het zo erg dat iemand dus zo’n erge hekel aan me had, terwijl diegene me niet eens kende& iemand anders daar nog mee in ging ook.
Ik zie nu zo op tegen school, volgensmij heeft iedereen zo’n probleem met me terwijl ik ze niet ken.
Mijn vriendinnen zitten op een andere school& ik had er zo vaak aan getwijfeld of ik niet ook naar die school te gaan.
Ik doe nu gymnasium, maar ik stond vorig jaar onvoldoende voor grieks/latijn, dus die vakken waren toch niks voor mij.
Ik weet niet of ik nog langer naar deze school moet gaan, ik moet me niet weg laten jagen, maar hier zit ik toch wel mee.

Wie heeft misschien tips?
Ik voel me nu echt kut…

Ik zou reageren met ‘lekker voor je’ of ‘je denkt dat je me kent, maar je hebt het fout’ ofzo.
negeer ze gewoon, zijn gewoon een stel snollen die denken dat ze alles zijn. nolifers.

ik snap dat je je kut voelt. Maar probeer er gewoon boven te staan en niet teveel van haar aan te trekken. En ik zou volgend jaar gewoon normaal blijven doen tegen hun, en misschien veranderen ze wel van mening. Dat je wel gewoon een leuk meisje bent. Al gaat het echt niet volgend jaar, zou ik wel van school veranderen ja. Maar ik zou het eerst nog even aankijken

Ik zou het negeren. Je moet geen energie steken in iets negatiefs.
En misschien veranderd het wel als je in die klas komt.

Negeren, ze kent je niet eens dus ik snap niet dat ze dat twittert.
Domme snol. x_o

waarschijnlijk is die gene zelf gwn harstikke onzeker en probeert ze andere af te krake? om zo zich zelf beter te voelen misschien. trek je er gewoon niks van aan

ja, ik reageerde ook, want anders lijkt het net alsof ze kan zeggen wat ze wil.
Maar toch ‘raakt’ het me wel, ik had een soort van brok in me keel toen ik het las, van ik heb die mensen nooit wat aangedaan& toch schrijven ze zoiets.
Ik heb het gevoel dat ik straks weer in een klas kom met mensen die me allemaal haten& daar heb ik zo geen zin in…

Negeer het gewoon en stap gewoon zelfverzekerd de klas in en wees gewoon aardig en open tegen iedereen zodat diegene vanzelf wel een x denkt dat die het gewoon mis heeft gehad

die mensen proberen en aandacht mee te trekken denken dat ze zelf helemaal ‘wouw’ zijn maar geloof me als je zn crack innerlijk hebt ben je echt niet helemaal ‘wouw’… ze weten gewoon niet wat dat met jou doet… echt een hekel aan zn mensen maja …

gewoon indereen in zn waarde laten
trek je er niet te veel van aan meid,
en sta daar boven :grinning:

ja, dat is ook welzo.
Ik had vorig jaar 2 meisjes in de klas en die waren eerst vrienden met haar, maar daarna vertelde dat meisje dus een leugen over een van die 2 meisjes, en nu zeggen ze eigenlijk wat ze echt van dr vinden (ze vinden dr lelijk, ze kan niet op hakken lopen etc. )
Het begon eigenlijk met een meisje die me om de een of andere reden vanaf dag 1 al niet mocht, en die ging dan proberen andere mensen ook tegen mij op te zetten& dat is dus aardig gelukt.
Ik heb mijn mobiel trouwens ook uitgedaan nadat ik het las, ik heb geen flauw idee of ze erop gereageerd heeft…
Maar irl zegt ze ook niks tegen me, maar op twitter probeert ze me dan laag te zetten en blijkbaar zijn anderen het er dan mee eens, wat ik zo jammer vind.
Ik ben bang dat zij straks nog meer mensen gaat vertellen dat ze me haat enzo& dat ik dan nog meer mensen krijg die een hekel aan me hebben without reason.

pfff zo ziek word ik er gewoon van

Dit zegt meer over die mensen dan over jou.

Jij kan er toch niks aan doen dat ze zo doet?
Trek je er niks van aan en negeer haar gewoon.

Ik had dit jaar ook een paar mensen die een hekel aan me hadden zonder reden. Maar heb het overleefd :’)

Nogal kansloos van haar, maar je zegt dat zij jou eigenlijk amper kent… hoezo volg je haar dan op twitter? :’) Blocken die handel, dan heb je er ook geen last meer van als ze een keer wat lulligs tweet, wat niet weet wat niet deert, toch?

Nee, kijk ik volg dat meisje niet op twitter.
Maar een ander meisje (die kende ik niet heel goed ofzo, maar ik vond haar wel aardig eerst) reageerde erop, waardoor ik dus zag dat zij het schreef.
Dus ik volgde haar al helemaal niet, daarom was het ook zo onverwacht.

Pff, vervelend he die mensen?
Maar dat meisje was echt raar, soms deed ze ineens heel aardig tegen me en helemaal praten& op het andere moment kijkt ze me alleen arrogant aan… like wtf. -__-
Maar ik zie vooral tegenop deze klas, want ik ben bang dat er meer mensen zoals haar inzitten of die met haar meegaan, dan wordt het écht een kutjaar.

maar ik vind die social netwerk bullshit altijd zo onduidelijk, want ze zei toch:
'omg ik zit bij haar in de klas (zo’n gepest meisje) & haar (mijn naam dus) ’
misschien vind ze jou juist wel aardig alleen dat ‘gepest meisje’ niet.
je weet het niet, je kan wel het negatieve denken maar misschien vinden ze jou juist wel aardig.
die social networks zijn altijd veelste onduidelijk om daar conclusies uit te trekken.

Daarom moet je ook geen Twitter nemen. Er worden veel te hatelijke dingen opgeplaatst. Het is echt een plek om te cyberpesten.

ik zou reageren met uuuh ken ik jou en dan later oo ja ik weet het weer was jij niet dat lelijke meisje die toen achter mij zat ofzowiets

Niet slim.