school

haaaii,

Ik heb mee gedaan aan het beste idee van nederland.
En een paar jongen op school hebben het op tv gezien.
Vorig jaar had ik ruzie met ze. En nu zeggen ze de heletijd
als ik langsloop: het beste idee van nederland.
en ze gaan nephuilen. omdat ik moest huilen toen ik op tv was.
Ik negeerde ze de heletijd maar ik kan het echt niet meer.
ik durf niet meer langs te lopen en andere jongens beginnen
nu ook al als ik het schoolplein oploop.
naar mijn mentor hoef ik niet te gaan want hij heeft een hekel
aan mij. En naar de zorgcorordinator en de teamleider hoef
ik ook niet te gaan want hun haten mij ook.
Wat moet ik doen ?:frowning_face: ik weet het niet meer ik durf niet eens
meer het schoolplein op te lopen.

xxx

Negeren, gewoon doen alsof ze er niet zijn…

Negeren, en er met een leraar over praten waarmee het klikt.

he, lullig voor je zeg! negeren is moeilijk… ik zelf zou ze allang gebeukt hebben maar dat ben ik. up voor jouu

Negeren

Welk idee had je dan?

typisch weer dat kinderachtige jongensgedoe :S
maarja je moet ze gewoon negeren.

negeren werkt meestal niet trouwens. maak ze duidelijk dat je het niet leuk vind, door echt te zeggen: en nu ophouden. en anders geef je ze een beuk =D oke, kom ik weer met mijn agressieve gedachtes.

Jij ook al :B

Ja maar als je er op blijft reageren des te leuker het is voor die jongens om er mee door te gaan, loop je gewoon door en negeer je ze dan is voor hun de lol er al snel af om er mee door te gaan, omdat je het negeert.
En of inderdaad even een flinke beuk geven =]

Negeren… wát kansloos.

ik zou naar de directeur/directrice stappen, als de anderen jou haten, en anders naar een leraar gaan die jou wel mogen, en inderdaad proberen te negeren, hoe moeilijk dat ook is. Of je praat erover met vriendinnen en die nemen het voor je op of gaan met die jongens/mentor praten.
succes!

Negeren en of ga met een vriendin er naar die jongens en zeggen dat ze op moeten houden. Of ga naar een leraar die je wel mag. Als je er wat aan doet dan houden ze wel op. Trouwens leuk dat mee gedaan hebt.

ahh, ik zou gewoon niet reageren.
maar een mentor is er toch juist voor om er over te praten & waarom haat hij/zij jou?
wat je wel zou kunnen doen is bijvoorbeeld een briefje schrijven over deze situatie en deze aan je mentor geven.

Brandmelder voor doven.

Dankjewel voor jullie tips!

Negeren en als je er echt heel erg mee blijft zitten toch naar je mentor of een vertrouwenspersoon toe gaan. Het lijkt me sterk dat die jou echt haten, waarom zouden ze je haten? Kom op, zeg. Die mensen zijn volwassen.

Verder vind ik het wel tof dat je aan dat programma mee hebt gedaan! (: En je idee klinkt tof, hoe zag je dat dan precies voor je? Ik heb de aflevering niet gezien ofzo, dus ik ben wel nieuwsgierig! (:
En waarom moest je eigenlijk huilen dan?

Er zit een heel verhaal achter. Ik had gezeik met een meisje en die vertelde allemaal leugens aan die zorgmevrouw en die teamleider. En zij geloofde dat. Dat meisje zei dat ik der sloeg en uitschold enzo maar dat was niet zo.

Mijn oma is doof en ik wou graag iets voor haar doen zegmaar.
en toen heb ik dus een brandmelder voor doven bedacht.
Door al de spanningen enzo moest ik huilen mr dat wou ik helemaal
niet omdat ik niet wou dat mensen me gingen pesten enzo :S
maar het gebeurde tog. Ik schaam met echt dood :frowning_face:

een keer slaan, goed raken
dan houden ze er vanzelf mee op.